آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

یه خبر خوووووووووووووب

1395/8/14 11:44
نویسنده : شهرزاد
871 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیزم

لب تابمون دچار مشگل شده و من همیشه برات با لب تاب مطلب میذاشتم و برام اصلا راحت نیست با تبلت مطلب بذارم

ولی ببین به خاطر اینکه برگی از خاطرات زندگیت کم نشه چطور دارم با تبلت می نویسم   

سعی می کنم خیلی خلاصه برات همه چیز رو بگم 

خاله شهناز با دایی مصطفی و آیلین آذر میان پیشمون و میریم مسافرت شما انزلی و آستارا کلی خوشحالم من عاشق آستارا هستم و دارم لحظه شماری می کنم برای خرید کردن

یه خبر خوب هم دارم خاله شهناز حاملس  من دارم از خوشحالی می میرم خوش به حال آیلین واقعا شما هم از وقتی فهمیدی همش به من می گی برای منم نی نی بیار منم گفتم با نی نیه خاله بازی می کنی خوب با عصبانیت داد می زنی می گی آیلین نمیذاره من با نی نیشون بازی کنم😂😂😂

من عاشق بچم عزیزم ولی بابات دیگه بچه نمی خواد😭 

راستی یاشار میره کلاس نقاشی منم تصمیم گرفتم سال دیگه بذارمت کلاس گیتار چون تازه دوزاریم افتاده که شما نیمه ی دومی هستی و به خاطر هفت روز یک سال دیرتر باید بری مدرسه یعنی با اینکه الان چهار  سالته و سال دیگه پنج سالت تموم می شه  و قاعدتا باید بری پیش دبستانی ولی به خاطر همون هفت روز دو سال دیگه که شیش سالت تموم بشه میری پیش دبستانی و من از هین بابت خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خوشحالم 

دیگه اینکه اولین برف امسال در تاریخ ۱۲آبان اومدو تبریز رو سفید پوش کرد 

تو این مدت خونه ی مامان جونت اینا رفتیم شهربازی میرداماد چند بار رفتیم  آبرسان رفتیم  برج سفید و تشریفات  و اینکه به خونمون سر می زنیم مدام و کاملا کاراش تموم شده منتظر انشعاباتشن که بعد از اون تحویل بدن اگه خدا بخواد 

بی صبرانه منتظرم

راستی بابا وحید یکشنبه همین هفته به مدت دو هفته میره چین سفر کاریه البته  بار اولشم نیست خدا رو شکر اهل خوردن غذاهای عجیب اونجا هم هست گرسنه نمی مونه  

از شما بگم 

جدیدا آروم شدی و این یه دلیل داره ا ونم تشویقه  بله با تعیین جایزه برات تمام روز آرومی به عشق جایزه خدارو شکر جایزه ها هم چندان خاص نیست ا لیشو خودت تعیین کردی باقالی می خواستی بعدش نانا برات تفنگ خرید و به خاطر علاقت به تفنگ سومی هم نانا برات خرید خلاصه یه دو هفته ای هست که وقتی میریم خونه ی مامان جون تبریزیت اینا شما  آروم می شینی و تبلت بازی می کنی یا موتورت رو می بریم با اون بازی می کنی  

عکسهاتو پست بعد میذارم چون نمی دونم با تبلت چرا نمی تونم سیو کنم و می ترسم همش بپره 

پسندها (4)

نظرات (1)

مامان محمدرضا
22 آبان 95 11:37
سلام مامان ارادخان اگه میتونیدبیاییداینستاادرس روتووبلاگ ارادجون بنویسید