آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

تولد 3 سالگی

1394/7/21 12:02
نویسنده : شهرزاد
1,653 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزممحبت

این پست مربوط به تولد 3 سالگیته که در روز 9 مهر با حضور  مامان جون باباجون تبریزی و عمه الهام و شوهر عمت و نانا جون و یاشار برگزار شد  و با توجه به اینکه مهر ماه تولد شما و بابا سعید منتها با دو روز تفاوته یعنی روز 5 مهر بابا سعید و 7 مهر هم شما برای همین تولد هر دوتاتون رو 9 مهر که پنجشنبه بود گرفتیم تولد هر دوتاتون مبارک عزیزای من ....

تم تولدت رو رنگین کمون انتخاب کردم و یه مهمونیه ساده گرفتیم که تو عکسها خواهی دید  اون روز حسابی از یاشار کتک خوردی و یاشار  کلی اذیتت کرد که می سپرم به زمان تا شاید بزرگ بشه عاقلتر بشه و دیگه شاهد همچین صحنه هایی نباشیم شما انقدر عاقل شدی که بدونی زدن کار خوبی نیست و یاشار یا هر بچه ی دیگه ای ممکنه دردش بیاد برای همین اصلا" اهل زدن نیستی ولی نمی دونم چرا یاشار هنوز عاقل نشده که این قضیه رو بدونه  البته هیچ ایرادی نداره چون شماها بچه اید و ما بزرگترها خودمون می دونیم که بچه با بچه فرق داره و هر بچه ای تو یه سنی درک و فهم پیدا می کنه که خدا رو شکر شما انقدر باهوش  بودی که زودتر از بقیه ی بچه ها به این درک رسیدیمحبت

بریم سراغ عکسهات

خوراکیهایی که برای تولدت درستیدم اولیش چیز کیک

 

اینم کیکت که درستیدمخندونک عمت فکر کرده بود از بیرون گرفتیم! خندونکالبته  در اون حد هم نبود به نظر من!

توی کیک هم رنگین کمونی بود که ازش عکس ندارم ولی یه بار دیگه که درست کرده بودم عکس گرفتم میذارم اینجا

این کیک رو دیروز درست کرده بودم توی کیک تولدت هم این جوری بود

سالاد الویه که نانا جون درستیده بود و من تزیینش کرده بودم


و کاپ کیک پیتزا و سوفله ی مرغ و قارچ که عکس تکی ندارم ازشون ولی تو عکس زیر دیده می شن

 

کادوهات :

ناناجون و بابا وحید 150 تومن + یک ظرف لگوی بزرگ

باباجون تبریزی و مامان جون تبریزی  دوچرخه

خاله شهناز هم کادوش رو به ناناجون داده بود 50 تومن

عمه الهام و شوهر عمت هم یه ماشین پلیس کنترلی

من و بابا سعید هم 200 تومن پول

عکسهای من و نانا جون در تولد شما پست بعد خصوصی

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان آنيسا
23 مهر 94 18:53
عزیزکم تولدت مبارک باشه ایشالاه تولد 120 سالگیت شهرزاد جون رمزتون یادم رفته خصوصی بزار
مامان ماهیار
23 مهر 94 22:06
سلام شهرزاد جون تولد آراد جون مبارکه چقدر کدبانویی ماشالله چه کیکی ایول اگه امکان داره رمز را به من هم بده ممنون مرسی
مامان ela
24 مهر 94 12:21
تولدت مبارک الهی که صد ساله بشی شهرزاد جون چرا به ما سر نمیزنی اصلا ازت خبری نیست گلم تولدت ساده هم نیست خیلی هم خوب و عالی بود مخصوصا کیکت من کد ندارم یا شایدم دادی یادم رفته اگه میشه تو خصوصی بهم بده ممنون میشم
مامان ela
24 مهر 94 12:25
ممنونم گشتم رمز رو بعدا پیدا کردم بین خصوصیام بود مرسی گلم عکساتونم باحال بود الهی که همیشه زیر سایه مامان و بابا بزرگ بشی عزیزم