آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

آخرین پست قبل از تولدت

1392/6/3 23:15
نویسنده : شهرزاد
912 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  نینیه تو دلممژه

این آخرین مطلبیه که قبل  از به دنیا اومدنت  می نویسم  مامانی ناراحت....فردا این موقع شما  به دنیا  اومدی  و من هنوز باور نمی کنم دارم مامان می شم! خیال باطلبعید می دونم امشب بتونم بخوابم هیپنوتیزم  صبح زود باید بیمارستان باشیم و اینجا همه در حال آماده  شدنن حموم و بستن ساک و ....  هستند.سعی می کنم در اولین فرصت بعد از بیمارستان بیام برات بنویسم  ....قلب

گریهدلم برای تو شکمم بودنت تنگ می شه گریه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شهناز
6 مهر 91 23:22
به سلامتي ايشالا به دنيا مياد و با خودش در كنار مشكلاتش كلي شادي به همراه مياره


مرسی خاله جونش
مریم جون
9 مهر 91 16:44
شهرزاد جونم
اتفاقا جمعه بیادت بودم و
الان سرت شلوغههههههههههههههه
زود زود بیا با کلی عکس از نانازت


سلام مریم جون من و نی نی هر دو خوبیم الان عکس میذارم