آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

تولد 2 سالگی ....

1393/6/25 17:08
نویسنده : شهرزاد
2,835 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزم  هدیه ی من برات یه دنیا عشقه ....زندگیم با بودنت درست مثل بهشته

تو خونه سبد سبد گلهای سرخ و میخک....عزیزم دوست دارم تولدت مبارک

 

 تولدت روز یکشنبه 16 شهریور  از ساعت 5 تا 8 عصر در خونه ی مامان جون تبریزیت گرفته شد  روزی که ولادت امام رضا بود یعنی همون تولد قمریه خودت .... البته من دوست داشتم 7 مهر که تولد واقعیته تولد برات بگیرم ولی همون طور که قبلا" گفتم نانا اینا نمی تونستن اون تاریخ بیان برای همین زودتر گرفتم حالا خدا رو چه دیدی شاید 7 مهر هم یه کیکی برات پختم و دوباره تولد گرفتیمخندونک

بریم سراغ عکسها و توضیحاتشون

اول وسایل مربوطه

کارت دعوت

دستمال کاغذی

بشقاب برای کیک

بشقاب برای عصرانه

تعدادی از لیوانها

بادکنک باد نشده!

پشت همون بادکنک

بادکنک 2 باد نشده!

وسایل تزیینی ..البته همین دو تا نبود بیشتر از این حرفا بود!

دو تا از این ریسه های مرد عنکبوتی که هپی برتز دی بود  هم خریده بودیم برات

پاکت برای گیفتهای بچه ها

گیفت پسرها

گیفت دخترها که دو مدل بود  و شانسی به هر کس یه عکسش میفتاد

اینم یکی از لباسهات که از لاله پارک برات خریده بودیم

اینم یکی دیگه از لباسهات که مرد عنکبوتیه و از مهاباد برات خریده بودیم

اینم کلاهش بود که اصلا" دوسش نداشتی برای همین ما یه کلاه قرمز برات خریدیم برای لباس اولی و یه کلاه دیگه برای لباس دومی که اون کلاه دومیه  عکسش زیر این عکسه

البته کلاهی که قرمز و آبی باشه پیدا نکردم ولی اینم بهت میومد

این تیپ  تولدته البته مال چند روز قبل از تولدته ...داشتم لباستو تست می کردم و اون کلاه هم همونیه که گفتم برای این لباست خریدیم از اراک

آراد اخمالومحبت

حالا از کیکی شروع می کنم که از اینترنت عکسشو گرفته بودم و می خواستم اون کیک تولدت باشه و نشد که بشه  یعنی عکس زیر

همین عکس رو به شیرینیه تک درخت نشون دادیم و اون می دونی چی نشونمون داد  یه چیزی تو مایه های عکس زیر و گفت بله می تونیم اینم نمونش!سکوت

تعجبتعجب

شاکی

یعنی اون لحظه که این عکس رو نشونم داد (البته شبیه این عکس بود ) قیافم بی شباهت به اون آدمکها نبود !

واقعا" اعتماد به نفسش تو حلقم!

بعد  که از سفارش  کیک اولیه نا امید شدیم یه عکس  دیگه رو که از اونم خوشم میومد نشون  کیک پز تشریفات دادیم (کلا" از تک درخت قطع امید کردیم یعنی) اون عکس دومی این بود (عکس زیر)

که در توضیح عکس بالا باید بگم که اون اسپایدر من  روی کیک, شمع بود که ما هم اتفاقا" عین همون رو خریده بودیم خلاصه این عکس رو نشون دادیم که گفت  این برای 70 نفر می شه ! و اینکه چون روز شلوغیه (ولادت بود دیگه) اون قسمتهای خونه هاشو کار نمی کنیم سخته!غمناک من و بابات بعد از هم فکری با هم تصمیم گرفتیم فقط طبقه ی اول  که قرمزه رو سفارش بدیم منتها نصفش قرمز باشه نصفش آبی باشه با تار عنکبوتهای قهوه ای و شمع مرد عنکبوتیه خودمون...که قبول کرد و شد این کیک (عکس زیر)

که البته راضی بودیم دستش درد نکنه

اینم یه عکس دیگه از کیکت که البته با جای انگشتهای شما همراه است!

یه کار با حال که ایدش مال بابات بود چاپ کردن عکسهات از بدو تولد تا همین الان بود از هر ماه یدونه چاپ کردیم و به شکل ریسه زدیم به پرده (عکس زیر)

عکس پایین هم تزیین میزمون قبل از آوردن خوراکیها ست ...راستی تولدت به صرف عصرونه برگزار شد

 متاسفانه از بقیه ی تزیینات عکس نگرفتیم یعنی یادمون رفت عکس بگیریم ولی توضیحش اینه که ستون وسط خونه ی مامان جونت اینا رو  به شکل ردیف ردیف از بالا تا وسط ستون بادکنک آبی و قرمز زده بودیم که البته چبها همکاری نمی کردن و تک و توک بادکنها میفتادن که دیگه آخرش بیخیال شدیم و جای بعضیهاشون خالی موند و در عوض رو زمین برای بچه ها بادکنک ریخته بود و کلی با بادکنکها سرگرم بودن (البته تو یکی از عکسهامون ستون پیداست ....غیر از اون هم یه سری از این ریسه های رنگی یک درمیون آبی و قرمز زده بودیم که رو سقف بود و یک سرش به ستون می رسید و به سر دیگش از همین بادکنکهای اسپایدر من وصل کرده بودیم

اینم عکس میز به همراه خوراکیها

که عبارت بودند از:

سالاد الویه (اون دو تا ماهی ها می باشند!خندونک)

لازانیا(درست جلوی میز می باشد + دو تا پیرکس دیگه هم لازانیا بود که تو آشپزخونه داشت گرم می شد !تا بعد از خوردن این یکی اونا هم بیان تو سفره )

رولت مرغ(وسط میز قرار دارد)

پاناکوتا شکلاتی (عقب سمت راست)

ژله بستنی (عقب سمت چپ)

ترایفل انگور(همونی که روش خامه داره هر دو طرف میز)

دست خودم درد نکنه خوشمزه شده بودن ! البته ضمن تشکر از نانا که الویه رو اون درستید و من قالب زدم

البته دوست داشتم چیزای بیشتری درست کنم ولی به دلیل فقدان جا در یخجال این امر میسر نشد و تولد مفصلتر با خوراکیهای بیشتر به تولد 5 سالگیه شما موکول شد که انشالله تا اون زمان نانا اینا به تبریز کوچ کرده و همسایه ی ما می باشند و یخجالشون کمک کننده خواهد بود خندونک

اینم از نمایی دیگر

آیلین خوشگلم و بوسه به لپ شما قبل از اومدن مهمونها

اینم از آراد گلی قبل از اومدن مهمونها

به ترتیب از راست به چپ ...الای جون...آراد و آنیسای عزیز که کلی برامون رقصید

مراسم ناخونک زدن به کیک ....توسط آراد و آیلین

از راست به چپ:یاشار کوچولو...یاسمین کوچولو ....پشت سر آراد هم آنیسا جون و الای جون و آیلین جونم و پرهام خوشگله

ببین آیلین با چه دقتی انگشت می زنه !خنده و البته نگاه خوشگل یاسمین جونم سمت چپ عکسمحبت

عکس کادوهات

کادوی مامان بزرگ من (50000 تومن)دستش درد نکنه برات فرستاده بود به وسیله ی نانا

کادوهای من و بابات  که شامل

تبلت asus به همراه کاور

پکیج بی بی انیشتین (من فارسیشو می خواستم که انگلیسی از آب در اومد!) هر چند خیلی دوسش داری!

عروسک مایک وازفسکی(عروسک نقش اول دانشگاه هیولاها)

 

کادوی باباوحید و نانا هم که گیتار بود و قبلا" گرفته بودی دستشون درد نکنهمحبت و یک کارت خوشگل

مامان جون و باباجون تبریزی کارت هدیه ی 200 هزار تومنی بهت دادن دستشون درد نکنه محبت

کادوی خالت 50000 تومن پول بود دستش درد نکنه محبت

کادوی عمت هم  تفنگ بود دستش درد نکنه محبت

این ماشینای خوشگل رو سعیده جون (مامان آنیسا) برات آورده که خیلی دوسشون داری دستش درد نکنهمحبت

این جورچین آهنربایی رو نسیم جون مامان یاسمین کوچولو برات آورده دستش درد نکنه محبت

این ساعت خوشگل رو هم همسایه ی مامان جون تبریزیت برات آورده دستش درد نکنهمحبت

این ماشین و ابزارش رو هم فاطمه جون(خانم دوست بابات) برات آورده دستش درد نکنه از همون اول آیلین و شما کارتونش رو پاره کردید و درش آوردید

این هاپو هم عاطفه جون مامان الای  برات آوردن دستش درد نکنه ضمن اینکه برای من هم یه گلدون که خود عاطفه جون درست کرده برای من آورد که عکسش رو تو پستهای بعدی میذارم چون الان عکسشو ندارم

فرناز جون (دختر همسایه ی مامان جون تبریزی)15000 تومن پول داد دستش درد نکنه

سپیده جون(خانم دوست خانوادگیه بابات) هم 20000 تومن پول داد دستش درد نکنه

 

بقیه ی عکس تولد رو که شامل عکسهای من و بابایی  با شماست تو پست بعد رمز دار میذارم

 

 

پسندها (4)

نظرات (13)

مامان صدرا
25 شهریور 93 22:23
تولدت مبارک اراد جونم
شهرزاد
پاسخ
مرسیییییییییی
ندا
26 شهریور 93 0:52
آراد جون تولدت مبارک ایشالله صد سال زنده باشی .چرا رمزدار آخه ما هم دوست داریم تو شادیهاتون شریک باشیم.در ضمن هر وقت خواستین سفارش کیک بدین قنادی پاک (شعبه چهارراه لاله یا ولیعصر) بدین کارشون فوق العادست و در کل همیشه شیرینیهای تر و کیکهاشون تازه و خوشمزست
شهرزاد
پاسخ
مرسی ندا جون ...چاره ای نیست خانومی آقای پدر یکم حساسه منم به حساسیتش احترام میذارم مرسی از راهنماییت حتما" امتحانش می کنم
sahar
26 شهریور 93 1:00
تولد آراد جون مبارک. شهرزاد جون میشه طرز تهیه رولت گوشت رو واسمون بگی .مرسی
شهرزاد
پاسخ
مرسی سحر جون ...البته من رولت مرغ درست کرده بودم حالا دستورش رو میدم شاید بشه جای مرغ گوشت ریخت! این دستور رولت مرغ: مواد لازم: مرغ کامل 1 عدد هویج 2 الی 3 عدد فلفل دلمه ای 2 تا رنگی قارچ 200 گرم پنیر پیتزا به مقدار دلخواه پیاز 1 عدد تقریبا" بزرگ 1 مرغ کامل رو (ران و سینه) استخوانهاشو کامل میگیری و چرخ می کنی بعد 1 پیاز هم رنده می کنی و آبش رو می گیری و با مرغ قاطی می کنی بعد از اون مرغمون رو با نمک و فلفل و پودر سیر و زرد چوبه مزه دار می کنی و ورز میدی بعد از اینکه خوب ورز دادی یه کیسه فریزر پهن می کنی رو کابینتت و مرغ رو روش پهن می کنی و به ضخامت 1 سانت بازش می کنی (من خیلی حساس بودم به گوشه هاش و مرتب و تمیز بازش کردم ) بعد قارچ رو که ورقه ورقه کردی می چینی روش (200 گرم کافیه) بعد از اینکه قارچ رو چیدی روش فلفل دلمه ایه خورد شده که خوبه اگه دو رنگ باشه یا سبز و زرد یا قرمز و زرد بسته به سلیقت میریزی روش و بعد از اون پنیر پیتزا میریزی روش و در آخر هویج پخته شده (3 تا کافیه) به شکل درسته باید بپزیش و بذاری وسز مرغت و مرغ رو روش رول می کنی و در آخر سرش رو هم میاری و با کیسه قل میدی رو فویل ...(فویلی که چرب شده ) کیسه رو میندازی دور و فویل رو کامل می بندی و با چوب کبریت سوراخ سوراخش می کنی و میذاری تو فری که از قبل داغ کردی و در دمای 180 درجه به مدت 1 ساعت میذاری بپزه ... دوست خوبم اگه لازم شد بگو با عکس برات توضیح بدم
persian mom
26 شهریور 93 4:02
چقدر زحمت کشیدی شهرزاد جون من که امسال متفاوت تولد میگیرم بس که هر کیو دعوت میکنی نمیان اون همه غذا و دسر اضافه میاددددد خیلی همه چی عالی بود اراد جون که ماه شده پسر خوشتیپ چشم بد ازش دور باشه عکس از تبلتش بزار خوشبحالش منم تبلت موخاممم
شهرزاد
پاسخ
نه بابا کار خاصی نکرده بودم ایشالا 5 سالگیش بهتر می گیرم براش...آره واقعا" وقتی نمیان آدم ناراحت می شه حتما" تو پستهای دیگه عکسشو میذارم
مامان محمدحسام
26 شهریور 93 8:39
سلام شهرزادجون امیدوارم حال خودت و آراد جانم خوب باشه؛مبارکا باشه خانمی تولد پسرت مبارک انشالله تولد ۱۲۰سالگیش ولی فكرمیكردم همون ۷مهرجشن بگیرین خودمو واسه اون روز آماده کرده بودمراستی تزیینات هم خیلی عالی بودن ایده گرفتم ازشون بازم تبریک تبریک
شهرزاد
پاسخ
مامان آنيسا
29 شهریور 93 17:00
شهرزاد جون به ما هم خیلی خوش گذشت دستت درد نکنه حسابی افتاده بودی تو زحمت
شهرزاد
پاسخ
مرسی عزیزم چه زحمتی خوشحال شدم دیدمتون و بهتون خوش گذشته
رضوان
29 شهریور 93 19:00
وای اینجا چه خبررره چ تولدی...همه چیز عااالی بنظر میرسه...تولللدت مبااارک آرادی....انشاا... تولد 120 سالگیتو جشن بگیری عسل خان...د
رضوان
29 شهریور 93 19:01
راستی من رمز ندارم
مامان علی(نازی)
29 شهریور 93 19:48
آراد جون تولدت مبارک ایشالا تولد 120سالگی
مامان عاطی
29 شهریور 93 21:33
خیلی خیلی زحمت دادیم همه چی آلی بود دستت درد نکنه سنگ تموم گذاشتی عزیزم الهی ۱۲۰ سال عمر کنی من چون مسافرت بودم نتونستم زود پی ام بزارم گلم ممنون بابت محبتایی که بهمون کردی یه روز به یاد موندنی بود پسر گلت هم خوشمله هم خوش تیپ با اون لباساش
شهرزاد
پاسخ
مرسی عاطفه جون خوشحالمون کردی با اومدنتون راستی رسیدن بخیر حتما" کلی خوش گذروندید
مهسا
29 شهریور 93 23:28
شهرزاد جون از زمانیکه مهدیارو حامله شدم یعنی اون زمان ک دنبال سیسمونی تو اینترنت بودم تا امروز نشده بود حتی یه پستتو از دست بدم.حق داری رمز دارش کردی هم میخوای برای آراد گلم خاطرش باشه هم شخصی باشه.بهت حق میدم عزیزم آرادی رو ببوس ایشالله 12000000000000ساله شه
شهرزاد
پاسخ
مرسی مهسا جون که انقدر خوبی
snur
31 شهریور 93 22:03
سلام هم استانی منم ساوه ای هستم از توابع استان مرکزی شاید بدونی کجاست منم مثل تو توو شهر غریب افتادم مهاباد رو میگم واسه همین یه جورایی هم دردیم راستی میگم... چیزه... ااااممممممم.... چیزه چیز... بهم رمز نمیدی البته اگه ندی درک میکنما بعله همچین ادم با فرهنگی ام من
مامان رایان
5 مهر 93 13:58
تولدت مبارک پسرم ایشالا تولد صدسالگیت عزیززززززم.....شهرزاد جان ممنون که جویای احوال ما بودی ما یه مدت تنبل شدیم و وبلاگ رو بروز نکردیم....مرسیییی