آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

عکس لباسهای خریده شده از اراک

1393/5/12 21:41
نویسنده : شهرزاد
1,784 بازدید
اشتراک گذاری

با توجه به اینکه یادم رفت در پست قبل عکس خریدها رو بذارم تصمیم گرفتم  یه پست جدید به همین منظور باز کنم

اینم عکس لباسها و کادوهات

عکس زیر همون اسباب بازیه که دیروز از دختر داییم گرفتی یه ماشین که با خودش چادر رشونو می کشه

 

این لباس رو دایی داریوش من که از کرج اومده بود اراک برات خریده بود دستش درد نکنه خیلی بهت میاد

این لباس رو با بابایی و شما رفتیم برات خریدم 6000 تومن البته بعدا" فهمیدیم گرون داده و مغازه بغلیش میداد 5000 تومن!

این شلوارک هم باهاش ست کردیم  البته از یه مغازه ی دیگه خریدیم 16000 تومن مدلش چروکه ولی من می خوام اتوش کنم!خندونک

اینم یه شلوار تو خونه فکر کنم 8000 تومن

اینم بلیز شلوارک که خیلی بهت میاد فکر کنم 22000 تومن

اینم کفشایی که برات خریدیم 32000 تومن البته یکی دیگه هم پسندیدم جای دیگه ای که 16000 تومن بود ولی رنگی که می خواستم نداشت

اینم یه ساعت

این پیراهن مردونه رو هم قبلا" دایی بهرام من از کاشان برات فرستاده بودن که عکسشو نذاشته بودم دستشون درد نکنه محبت

اینم پشتش

اینم یه سری عکس از الان

عاشق این تی شرتم که تنته منتها هنوز یکم بزرگته منم از ذوقم با اینکه می دونم بزرگته تنت کردم چون خیلی جنسش خوب و نازکه دست نانا  و بابا وحید درد نکنه مال سیسمونیته

اونم ساعت منه دستت کردم

 

قیافتو ببین ! عصبانی شده بودی که چرا ماشین رو هول میدی نمیره جلو!

در حال دیدن تی وی الان

یادم رفت بگم که چقدر با نمک اعداد رو از 1 تا 10 میشماری هر دفعه یه مدلی میگی ! قبلا" می گفتی : گه...گو...سه...چهار رو نمی گی...پن....شییییی.....هب....نه....ده ...

الان می گی :

گه....گو....سه....چهار و پنج رو نمی گی ....شییییی.....هب....هب.....نه....ده!

یکی دیگه از چیزایی که یادم رفته بگم اینه که شدیدا" دارم در مورد کوتاه کردن موهات فکر می کنم!البته خیلی کوتاه نه یکم...هر روز یه تصمیم می گیرم! یه بار میگم کوتاه بشه...یه بار می گم کوتاه نشه!متنظرتا ببینیم چی می شه!

از دوست عزیزم ال هام جون که یاداوری کرد عکسارو فراموش کردم بذارم تشکر می کنیییییممحبت

 

پسندها (5)

نظرات (7)

ال هام
13 مرداد 93 15:28
ooofff khejalatam dadi baba
ati mami elay
14 مرداد 93 12:53
سلام عزیزم این پسملی شده عین دختر لباساش مبارکه به سلامتی بپوشی اراد جووون
حمید
14 مرداد 93 13:10
سلام آبجی شهرزاد چه پسر خوشکل ونازی داری خدا برای شما وپدرش حفظ کنه خوشحال میشم به وبم بیایید سر بزنید آخه من هم ی دختر دارم که براش وب درست کردم منتظرم که بهم سر بزنید آبجی گلم از طرفم آراد راببوسید روز خوش
شهرزاد
پاسخ
مرسی که به ما سر زدید من شما رو لینک می کنم و به زودی به دختر گلتون سر می زنم
مهربون
18 مرداد 93 22:24
سلام .. من تازه با وبلاگنووون آشنا شدم پسر نازززی دارین .... مبارک باشه کادوهاش
مامان مریم
19 مرداد 93 17:59
خوش به حالت مبارکت باشه به سلامتی بپوشی
مامان سودی
22 مرداد 93 12:12
سلاااااااام اوه اینجارو .مثل همیشه کلی خرید مبارکت باشه خاله
زهرا محرمی
12 آذر 93 4:27
سلام .مامان گل آراد جووووونم میشه بگی آراد رو از پوشک باز کردی یا نه؟
شهرزاد
پاسخ
خواننده ی عزیزمون ببخشید که این همه دیر تایید می کنم نظرتون رو اون موقعی که ازم پرسیده بودی تازه بازش کرده بودم و درست همون روزا بود که پیغامتون رو خوندم و تو دلم گفتم چه جالب که همین موقعی که بازش کردم این سوال رو ازم کرده