آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

برای مهسا جون خواننده ی خوبمون

1393/4/18 17:58
نویسنده : شهرزاد
1,496 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ببخش که اینقدر دیر جواب میدم منم خواننده های خوبمون رو خیلی می دوستم مرسی از این همه لطفی که داری  و با ما زندگی می کنی  ...راستش من از 8 ماهگی آراد به بعد همه چی بهش میدادم می خورد تا الان یعنی فقط تا اون موقع با توجه به نمودارش رفتار کردم و بعد نمودار رو بستم گذاشتم کنار! فکر کنم الان یکی دو ماهی هست که شیر خشک نمی خوره و شیر پاستوریزه می خوره  با شیر خودمم که تازگیها خدا حافظی کرده  الان بهش شیر پاستوریزه ی پر چرب میهن میدم روزی 3 وعده هر وعده 1 لیوان یا 150 سی سی قبلا" شیر خشک نان 3 میدادم اونم همین مقدار البته شیر خودمم شبها موقع خواب می خورد و صبها که بیدار می شد ...بازم ببخش که دیر جواب دادم  ....این پست بعد از اینکه بهم خبر بدی خوندیش حذف می شه آرام

پسندها (2)

نظرات (2)

مهسا(حتما بخون شهرزادم)
19 تیر 93 13:43
سلام شهرزاد جونم خیلی خیلی خوشحالم کردی ممنونم ازت شهرزاد جان من الان یه چندهفته ای میشه شیر خشک رو از مهدیار گرفتم اولش شیر کم چرب میهن رو میدادم (چون دکتر گفت شیر کم چرب درصد جذب کلسیمش بالاتر از پرچربه)فوق العاده میخورد 5 وعده 150 سی سی.البته خوراکش کم شد و به روزی 3 وعده غذا رسید الانم که شیر محلی رو 25 دقیقه بعداز جوش اومدنش میذارم هنوز قل بزنه بعد سرشیرشو میگیرم و 150 تا 200 تا میدم بخوره باورت نمیشه بعضی وقتا تا 250 هم میخوره راستی از اون روز که گفتی قراره بابات اینا بیان تبریز زندگی کنن خیلی برات خوشحال شدم چون درد غریبی رو خیلی خوب میفهمم دعا کن منم برگردم شهر خودم برای کمردردتم حتما پیگیری کن هرچه زودتر خصوصا اینکه میگی به پاهات هم درد میزنه نشونه بدیه نمیخوام بترسونمت عزیزم ولی من به خاطر همین سهل انگاری کردنو جدی نگرفتن درد کمرم الان از بلند کردن و بغل کردن بچم عاجزم وقتی ام آر آی گرفتم دکتر گفت 3 تا دیسکت بیرون زده بدتر از همه اینکه گفت اگه به فیزیوتراپی و ورزش جواب نداد باید عمل شی(دقیقا سه سال پیش وقتی اومدیم تو این خراب شده اول زندگی مشترکم) به خاطر همینم حاملگی سختی داشتم خیلی سخت و زایمان سخت تری.سزارین شدم اونم تو این خراب شده الان خیلی مراعات میکنم تورو خدا آرادی رو زیاد بغل نکن.اگه درد کمرت به پاهات میاد تورو خدا برو دکتر که زبونم لال مث من نشی برات آرزوی سلامتی دارم بازم ازت ممنونم شهرزاد خوش قلبم نمیدونی چقد خوشحالم کردی آرادی رو ببوس
شهرزاد
پاسخ
مرسی مهسا جون که خواننده ی خوب و همیشگیه ما هستی مرسی بابت نگرانیت عزیزم حتما" بیشتر مراقب خودم می شم از این به بعد البته من از وقتی آراد رو روی پام می خوابونم اینطوری شدم کمرم به پام نمی زنه جدا درد می کنه پام هم ناحیه ی پاشنش درد می کنه تو آراد رو تکون میدم ! این مشکلات وزن بالای بچس دیگه ! خدا رو شکر که مهدیار خوب شیر می خوره چی بهتر از شیر ...آره منم شنیدم کم چرب بهتره ولی چه کنم وسواس گرفتم برای چاق موندن بچم !
عاطفه مامان الای
2 مرداد 93 12:20
سلام شهرزاد جوون خوبی پسر نازتم خیلی خوشمل شده ببوسش همه پستاتو نگاه کردم سعی میکنم تند تند بیام من وبلاگمو رمز دار کردم و فقط به هم لینکام میدم میبوسمتون