آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

قسمت دوم عکسها

1393/3/7 3:09
نویسنده : شهرزاد
1,387 بازدید
اشتراک گذاری

این عکس مال همون پارک که بعد از مراسم ختم رفتیم نشستیم توش

در عکس زیر رفته بودیم شهر بازیه لاله پارک

عاشقتم دردونه ی من

عکس دو نفریه شما و بابا

اینم عکس دو نفره ی من و شما که من تار  افتادم

 

اینم تو قسمتهای دیگه ی لاله پارکه و خلاقیت بابایی!

تو عکس زیر رفته بودیم ایل گلی و من از شما و بابا عکس گرفتم دیدم شماها که پیدا نیستید لا اقل به خاطر قشنگیه ایل گلی این عکس رو بذارم!خندونک

اینم من و شما در ایل گلی

اینم یه روز دیگه که رفته بودیم ایل گلی و این دختر کوچولو ول کنه شما نبود ! آخرشم کلی گریه کردتاازت جدا شد

یه روز بعد از اینکه از بیرون بر گشتیم همینطوری لخت رفتی سرتو گذاشتی رو تخت تا کلی وقت این مدلی وایسادی!

همیشه خوب بخوابی عسللللللللللل

پسندها (9)

نظرات (14)

مامان شینا
7 خرداد 93 11:14
الهی چقد قشنگ خوابیده بادیدن این عکسا دلم ی پسمل خواست
رایان پادشاه پاییز
7 خرداد 93 15:25
الهیییییی عسل خاله روز به روز خوردنی تر میشی ماشالا... مث مامانت که روز به روز خوشگلتر میشههههههه
ماهیار
7 خرداد 93 20:27
الهی قربون اون خوابیدنت
شهناز
9 خرداد 93 15:54
قربونت برم تپلم
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله شهناز چه عجب !از این ورا!
مامان مریم
10 خرداد 93 8:02
آراد جان فرشته زيباي ناز ماشالله بزرگ شدي . بوس براي عزيزم
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله ی عزیز
مامان آتریسا
11 خرداد 93 10:34
چه پسمل قشنگ وخوش تیپی خوشحال میشم به دخمل منم سربزنید
شهرزاد
پاسخ
مرسی عزیزم حتما" سر می زنم بهتون
مامان زهرا
14 خرداد 93 4:53
ای جانم چه پسر نازی خدا حفظش کنه
شهرزاد
پاسخ
مرسی که به ما سر زدی خانومی
مامان مریم
15 خرداد 93 1:18
اگه دستم بهت برسه حسابی فشارت میدم
شهرزاد
پاسخ
دلت میاد خاله جونی گوشتام آب می شه مامانم غصه می خوره ها
مینا
15 خرداد 93 3:26
سلام گل پسر.مدت ها بود که دیگه برات پیامی نذاشته بودم هر چند همیشه به وبلاگت سر میزنم و تحت نظر دارمت امروز (چهار شنبه 14 خرداد) حدود ساعت 5بود که ما وارد تبریز شدیم،جونم برات بگه از وقتی رسیدیم کلی یادت کردم جوری که همش حس میکردم یه آشنا تو این شهر دارم همش فکر میکردم چی میشه اگه من ببینمت؟؟؟ احتمالا سریع بپرم و بغلت کنم!!!! بعد فکر کردم بعدش چی میشه؟؟؟احتمالا مامان بابات سریع واکنش نشون بدن یا بترسن و فکر کنن دیوونه ام یا اصلا نه شاید یه کتک مفصل هم بهم بزنن آخه درسته من خیلی با شما آشنام ولی شما که منو نمیشناسید!!! مامانت زیاد برات از ایل گلی لاله پارک مینویسه.فکر کردم شاید اینجاها ببینمت.خلاصه کلی برا خودم خیال پردازی کردم! امشب ایل گلی بودیم ناخودآگاه همش چشم میچرخید پیدات کنم!!! هیچی دیگه نبودی.گفتم فردا میریم لاله پارک حتما اونجایی.حالا خنده دار اینه که اصلا نمیدونم چی هست!!!!! از ایل گلی که بر میگشتیم اشتباهی وارد یه خیابون شدیم وقتی یه کمی رفتیم رسیدیم لاله پارک!!!! تازه فهمیدم لاله پارک پاساژه. یه پرده هم جلوش نصب شده بود که تو این ایام تعطیل!!! خلاصه آخرین امیدم هم برا دیدن شازده بر باد رفت... گل پسری ندیده و نشناخته دوست دارم.
شهرزاد
پاسخ
ای خاله ی بد چرا به مامانم نگفتی میای تبریز؟ میومدی خونمون دیگه اتفاقا" همون موقع ما لاله پارک بودیم ! حالا شاید شب باز کرده بودن! چون اثری از پارچه نبود ! لاله پارک یه پاساژ چند طبقس که توش هایپر مارکت داره رستوران و شهر بازی و یه عالمه مغازه با برند های معروف داره تو اتوبان پاسدارانه کاش قبل از اومدنتون به من می گفتی هم جاهای دیدنی رو معرفی می کردم و آدرس میدادم هم قرار میذاشتیم تشریف میاوردین خونمون خانومی ما هم ندیده و نشناخته دوست داریم
مامان آیسو وآیسا
16 خرداد 93 20:44
شهرزاد
پاسخ
مامان سویل و آراز
19 خرداد 93 13:22
سلام عکسها مثل همیشه عالین ماشالله رنگ زرد به ارادی خیلی میاد خلاقیت بابایی هم قابل تحسین بود فقط هدف کدومشون بود؟ مامانی هم مثل همیشه زیبا زیبا زیبا
شهرزاد
پاسخ
سلام شهره جون شرمنده دیر تایید می کنم نظرت رو مرسی بهمون سر می زنی ...آره منم موندم هدف از اون عکس دقیقا" خودش بوده یا آراد !
مامان آنيسا
19 خرداد 93 16:50
سلام عزیزم ماشالاه خیلی پسر بانمکی داری خدا حفظش کنه دوست داشتی پیش ما بیا البته ما رمزداریم رمز رو برات خصوصی میزارم راستی سه شنبه با بچه ها یه قرار وبلاگی داریم دوست داشتی بیا
شهرزاد
پاسخ
سلام خانومی مرسی از لطفت نشد که بشه وگرنه دوست داشتم بیام
مامان مریم
23 خرداد 93 0:19
سلام خوردنیــــه من عکس اولی رو دیدم دهنم آب افتاد مامانش از طرف من ی گاز محکم ازش بگیر جیگرو
شهرزاد
پاسخ
سلام مامان پارمیس مرسی بهمون سر زدی حتما" گازش می گیرم
رضوان
27 خرداد 93 20:20
جووونم آراد شیرین و شیطون بلا
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله ی عزیز