آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

ورود به هفته ی 39

1392/6/3 23:13
نویسنده : شهرزاد
934 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناناز مامانقلب

گردلیه من دیروز شما وارد هفته ی39 شدیبغل منتها مامان وقت نداشت همون دیروز بیاد برای بنویسه افسوس چون با بابایی خونه رو تمیز کردیم و طبق معمول بابای مهربونت! منتظرکلی مامانی رو  دعوا کرد که تو کار نکن! هی می گفت من می دونم آخرش آراد زودتر به دنیا میاد  حالا ببین! نیشخندخلاصه کارها که تموم شد زود خوابیدیم که امروز صبح زود ساعت 6  مامان ناهید از  اراک می رسید هورا...بابا هم زود بلند شد و رفت دنبال مامان ناهید  و خلاصه اینکه الان مامان ناهید اینجاست از خود راضیو کلی از کارهای مامانی رو انجام داده نیشخند...دستش درد نکنه د ر ضمن برات بگم که تا خواستیم دیروز  خونه رو جارو کنیم جارو از کار افتاد! وقت تماماین جاروی مامانی در کل دهن مامانی رو سرویس کرده بود عزیزم منتظرکلی پولشو داده بودیم برای جهیزیه  یه جاروی بدون کیسه ی خوشگل! بهر حال فکر کنم نیم سوز شده! قهردیروز قبل از اینکه مامانی راه بیفته بهش گفتم و تو باور نمی کنی اگه بگم مامانی امروز با یه جارو برقیه نو وارد خونه شد!!!!تعجب از اراک با اتوبوس برای ما جارو خریده آورده!!!!!سبزباورت می شه!!! اونم یه جاروی خوب  مثل مال خودشون که خیلی قدرتش بالاس به خاطر ما تو اتوبوس اضافه بار هم خورده بهش ولی واقعا" شوکه شدم !و کلی هم خوشحال چون حالا تو این وضعیت باید هی می رفتیم از عمت جارو قرض می کردیم تا اون یکی رو بدیم تعمیر !که خدا رو شکر مشکل حل شد! نیشخند

خوشگل مامان تا چند ساعت دیگه من و بابایی میریم دکتر که برای آخرین بار وضعیت منو بررسی کنه و تاریخ عمل رو قطعی کنه ایشالا که همون  پنجم مهر دستات تو دستامه ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زینب (مامان امیر عباس)
1 مهر 91 16:34
سلام ... انشالله نی نی نازتو صحیح و سالم سر وقت به دنیا نیاریش گلم ... اون موقع میشه برای منم دعا کنی مامان خوشگله


سلام ممنون عزیزم ایشالا برای شما هم دعا می کنم
مریم جون
2 مهر 91 13:04
عصبانی نشو دیگه مامان جون
نی نی نازت به موقع میاد تو بغلت
خوشحال میشم به آریا سر بزنی: http://mamal_jon.niniweblog.com/