آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

عکسهای تولد 1 سالگی با n روز تاخیر.........

1392/11/21 18:07
نویسنده : شهرزاد
1,001 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزمقلب

دیدم بیکارم گفتم بیام چند تا عکسی که از تولد 1 سالگیت خالت  چند ماه پیش برام فرستاده بزارم تو این پست! شرمندتم عزیزم

برای یاداوری می گم  که تولد 1 سالگیه شما با حضور مامان و بابای من +خاله و شوهر خالت و آیلین جووون و دختر داییه من با شوهرش و ترنم جووون  تو یکی از ویلاهای بندر انزلی که کرایه کرده بودیم برگزار شد

بازم یاداوری کنم که اون روز تولد بابایی و شما رو با هم گرفتیم

  اینم آیلین جونم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

آرشیدا
22 بهمن 92 17:38
تولد همگی مباااااااااااااارک
شهرزاد
پاسخ
مرسی خانومی
آرشیدا
22 بهمن 92 17:39
تولد همگی مبااااااااارک
شهرزاد
پاسخ
مرسی
جیران بخشنده
23 بهمن 92 19:33
عزییییییزم
شهرزاد
پاسخ
گروه طراحی سیاه و سفید
25 بهمن 92 16:01
به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای بکنی با عکس نی نی خوشملت بدو بیا سیاه و سفید به ده نفر طراحی رایگان انجام میده نفر اول قالب با عکس دلخواه رایگان نفر دوم اسلایدر شو بالای وبلاگ با عکس دلخواه 8نفر دیگر تقویم با عکس دلخواه هدیه میده هاا بدو بیا تا دیر نشده یه سر بزن دست خالی نمیری
مامان پارمیس
27 بهمن 92 2:31
جون دلم با این عکسات ایشالله تولد 100 سالگیت
شهرزاد
پاسخ
مرسی خانومی
مامان آیسو وآیسا
27 بهمن 92 18:47
شهرزاد
پاسخ
الهه
29 بهمن 92 21:54
به به همیشه به گردشو خوشگذرونی تولدت مبارک شاهزاده اراد خان . بابایی تولد شما هم مبارک
شهرزاد
پاسخ
مرسی خانومی البته این عکسا مال مهر ماهه که رفته بودیم انزلی