آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

دندون یازدهم ...

1392/11/15 20:17
نویسنده : شهرزاد
850 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزمقلب

فدات بشه مامانت امروز دیدم  دندون آسیاب بالا سمت چپ خودت در اومده و از اندازش متوجه شدم همراه دندون دهم باهم در اومدن و من نفهمیده بودم عاشقتم عزیزم ایشالا همش زودی دراد دیگه راحت بشی

دیشب هم رفتیم خونه ی عمه الهامت و یاشار از دیدنت کلی خوشحالی کرد هی جیغ می زد و می خندید و می خواست بیاد روی شما! فکر می کنی عکسالعمل تو چی بود؟ هیچی  انقدر بی تفاوت سرد نگاش می کردی ! آخه بچه انقدر قد ! نمی دونم چرا اصلا" علاقه ای به نی نیها نداری  البته بچه های 5...6 ساله به بالا رو دوست داری و می چسبی بهشون ولی کوچولوها رو تحویل نمی گیری  خلاصه هر جا می رفتی یاشار دنبالت چهار دست و پا میومد چند بار هم می خواست موهاتو بکشه  راستی موهای یاشار کوچولو که حدس می زدیم مثل شما صاف باشه کاملا" بر عکس شما فر شده  خیلیها می گفتن شما و یاشار قیافتون شکل همدیگس ولی فکر کنم داره بر عکس پیش میره  پوست یاشار کوچولو سبزه شده موهاشم فره یکمم ریزه میزس در کل بامزه و خوردنیه قلب

کلی با هم اونجا رو گذاشتید رو سرتون تو جیغ می زدی اون جیغ می زد همه جا رو با هم زیر و رو می کردید  

برای 5 شنبه هم یاسمین کوچولو و مامان و باباش و دعوت کردیم خونمون بیان دخترمونو ببینیم دلمون براش تنگیده آخه

راستی امروز اسمت رو یاد گرفتی بگی ..می گی آیاد

عزیزم بر خلاف میلمون مجبوریم موهاتو کوتاه کنیم ناراحت مجبوریم چون موهات نا مرتب شده و همش من باید دنبال با برس راه بیفتم تصمیم داریم یکم کوتاه کنیم تا ببینیم چی می شه هر چند نگران نیستم چون همه جوره بهت میاد نفسسسسسسسسسسقلب

اینم عکسات

دیشب خونه ی عمت اونم گیتار  یاشاره البته روش دکمه داره و آهنگ می زنه و با گیتار خودت فرق داره ولی اونم مال خودت کرده بودی و تا یاشار می خواست بگیره ازت  جیغ می زدی و می گفتی من من و از دستش می کشیدی

اینم امروز که داری تی وی می بینی

اینم شما و عروسکات در حال دیدن تی وی

اینم همین الان که داری آهنگ گوش میدی

عزیزم عاشقتم انقدر که باورت نمی شه قلبماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان الیار
16 بهمن 92 14:33
مرواریدات مبارکه گل منخیلی شیطون شدی ها ناز پسریموهاتم هر مدلی باشه بهت میاد اخه خوشگلی عزیزم میبوسمت
شهرزاد
پاسخ
مرسی مهربوووووووووووووووون
نسترن
17 بهمن 92 0:25
چه بزرگ شده این پسره قند عسل
شهرزاد
پاسخ
مرد شدم نسترن جووون می خوام برم نون بگیرم مامانم نمیذاره
ناهید
17 بهمن 92 23:24
قربونت برم که اینقدر ماهی.خوردنی من موهات رو کوتاه کنی که ماه تر میشی.خدا ترو برای ما نگه داره.
شهرزاد
پاسخ
مرسی نانا جووووووون
مامان سید عرشیا
18 بهمن 92 12:25
آراد جونم ماشالله چه بزرگ شدی. عزیزم دندون های جدید مبارک باشه. آفرین که اسمت هم یاد گرفتی. کم کم باید حرف بزنی. اون عکس که با عروسکا تی وی نگاه می کنی خیلی خوب شده
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله بله دیگه حرف می زنم با صدای بلند! ژوش همه رو کر کردم یعنی
مریم(مامان ثنا جون)
19 بهمن 92 14:09
مبارک دندونات باشه عزیزم
شهرزاد
پاسخ
مرسی مربم جووون