آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

آرایشگاه

1392/6/3 23:12
نویسنده : شهرزاد
911 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانقلب

خسته که نشدی مامانی؟ آخه   4 ساعت تو آرایشگاه بودیم و شما یکم شیطونیهات زیاد شده بود گفتم شاید خسته شده گل پسملم...ماچ بر عکس اون چیزی که فکر می کردم هر کس منو دید فهمید ماه آخرمه! نیشخندمن فکر  می کردم هیشکی نمی فهمه  چون شکمم کوچیکه ولی مامانی همه فهمیدن و می گفتن قشنگ معلومه ماه آخری! هوراکلی ذوق کردم ...حالا بذار برات از آرایشگاه بگم و از خودم که بعد از این همه وقت چقدر تغییر کرد قیافم ...ابروهامو که خانومه بر میداشت پرسید چند وقته آرایشگاه نرفتی!!!  زبانببین مامان چه لولویی بوده واسه خودش! موهامو کوتاه کرد اندازه ی یک  وجب  و خیلی خوب شد مژهبرای رنگ هم کلاهه مش گداشت و  موهامو کشید از توش بیرون ولی دکلره نکرد بجاش رنگ قهوه ای روشن زد به موهای در اومده از کلاه و زیر این موهای قهوه ا ی هم رنگ موهای خودمه که مشکیه  الان شکل مش عسلی در اومده بابایی  خیلی خوشش اومد   ولی هیچ از پولی که ازم گرفتن راضی نیستم! به نظرم کارشون دزدیه ...80 تومن کلا" تموم شد برام که 50 تومنش فقط برای موهامه!!! یعنی برای یه ذره رنگ قهوه ای بدون دکلره باید 50 می گرفت؟!!ابرو خوبه حالا کل موهامو رنگ نکرده! دو بار فیش براشینگ ازم  گرفت در حالیکه یک بار براشینگ کرد موهامو بهشونم گفتم ولی روال کارشونه!!!  در کل هیچ وقت انقدر ازشون ناراضی نبودم هر چند برای عروسی هم حسابی ازمون کشیدن اون زمان 600 گرفتن ولی  غیر از پول دکلره و ابرو... ابرو 25!!! و موی بلوند 150 تو سال 89  بعد 600 هم گرفتن!  هیپنوتیزمبابایی می گه ولشون کن اشکال نداره انقدر حرص نخور کلافه...ولی مگه می شه احمق فرض بشی و کلی پول مفت بدی بعد حرص نخوری!عصبانیخلاصه مامانی اینم از امروز صبحمون ....  ناهار هم با بابایی برای آخرین بار رفتیم رستوران!قلب آخرین باری که ما دو نفری  بودیم! عصر هم کلی کار بیرون از خونه داریم که دیروز برات گفتم ...فقط یه مشکلی هست ! اونم اینکه من خیــــــــــــــــلی خوابم میاد!خمیازه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شهناز
30 شهریور 91 16:53
به به مباركه.
٥٠ تومن واسه موهات هزينه رنگ نيست فقط كه
همين كه كلاه مش رو سرت بذارن و با قلاب مو بكشن بيرون يعني برو بالاي ٤٠ تومن!
به جاي حرص خوردن به اين فكر كن كه بعد از ٩ ماه رفتي آرايشگاه و ٨٠ تومن دادي
اگه طبق روال ميرفتي يعني ٢ ماه يكبار ميشه ٢٠ تومن.
گرفتي چي ميگم؟؟؟؟
حسابي بخواب فقط
خواب خواب خواب...

من که خوابم نمیاد!!!!!

مریم جون
1 مهر 91 12:40
میبینم که خشگل کردیییییییییییییییییییییییییییییی
البته خشگل بودیاااااااااااااااا
الان تا وقت داری لالا کن
نی نی بیاد کمبود خواب میگیری شدیدا
[
مرسی خانومی آره دیگه روزای آخر خوشیمونه