آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

و باز هم مارکوپولو می شویم!+هوا فیل افکن می شود

1392/9/26 22:54
نویسنده : شهرزاد
879 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزمقلب

دیروز  گفتیم یه سر بریم  طرفای بازار و تربیت گردش ! چشمت روز بد نبینه یخ زدیم! اصلا" فکر نمی کردم تا این حد بیرون سرد باشه  اصلا" فاجعهههههه 13 درجه زیر صفر بود ولی خیلی بیشتر به نظر می رسید! هر چند با توجه به سرمای خونه که با بخاری تا آخرین حد زیاد و بستن در اتاق شما... هنوز احساس سرما می کردیم حدس می زدم سرد باشه ولی نه تا این حد! علنا" انگار داشتیم تو فریزر راه می رفتیم!  همه تند تند فرار می کردن برن خونه ما هم زود بر گشتیم البته رفتیم خونه ی مامان جون و با با جون تبریزیت ...از  همونجا هم برات بن بن بن BAN BEN BON  مقدماتی که برای 1 سال  تا 3 ساله هاست خریدیم فعلا" فارسیشو خریدیم تا بعد بریم بقیشو بخریم  شما هم دوست داشتی ! البته بیشتر علاقه داشتی پارشون کنی! اول از همه عکس آب بود که تا دیدی داغ دلت تازه شد و آب گفتنات رفت هوا و ما مجبور شدیم بهت آب بدیم ! هر کدوم رو نشون میدم ول کنه آب نیستی و فقط می خوای کارت آب رو نشونت بدیم! البته جوجه و دست و پا  رو هم نشونت دادم اسماشون رو گفتی بعد خودم کارت دست رو نشونت دادم و انگلیسیشو گفتم  شما زود گفتی اد! کلی بوست کردم به هند می گی اد! قلب

راستی عسلم به زودی یه مسافرت  هم با راه طولانی  هم مدت طولانی در پیش داریم  5 دی من و بابایی به همراه شما و به وسیله ی اتوبوس میریم اراک فرداش یعنی 6 دی من و شما و بابایی و نانا و مامان بزرگ من به وسیله ی قطار  میریم اهواز می شه 24 ساعت  ! یعنی ما 24 ساعت فقط تو راهیم! ولی کلی ذوق زده و خوشحالم چون تا حالا با شما سوار قطار نشدیم حتما" کلی خوش می گذره از خود راضی

هورا تازه اونجا دختر داییم  سارا و شوهرش و ترنم  هم بهمون اضافه می شن و همه میریم که به خالت زحمت بدیم و شما 3 تا وروجک ببینیم این بار می خواید چیکار کنید   بعد از یک هفته بابایی با هواپیما بر می گرده تبریز و من و شما و نانا و مامان بزرگ من با اتوبوس مثل دفعه ی قبل میریم اراک نیشخند آخ جون یه 1 ماهی هم اونجا می مونیم به به چه روزای خوبی در پیشهنیشخند

راستی دیروز تو خونه ی مامان جون تبریزی وزنت کردم 13 کیلو بودی البته فکر کنم خونه ی خودمون که 12/700 نشونت داد درست تره لبخند

اینم عکسات

من و شما دیروز که داشتیم یخ می کردیم رو ی پشت بوم پارکینگ عمومی مثلا" بابات می خواست با ساختمون معروف شهرداری که اون دور دوراس عکس بگیریم! ولی خیلی دور افتاد واقعا"

یه روز اومدیم دیدیم نیستی!و بعد...

اددددددی!(همون دالی خودمون )هر کاری می کنم فارسیشو نمی گی! ادی ترکیه دالیه

می خواستی بری تو تراسسبز

اینجا هم داشتی عمو پورنگ میدیدی چون دیگه من و بابات حالمون از هر چی عمو پورنگه ......سبز

اینم انگشت شما که تو سر شیشت کردی

عاشق این ترازویی و من همیشه قایمش می کنم از دست شما  الانم وایسادی داری خودتو می کشی !

رو تختیمونم که به خاطر شما خیلی وقته جمع کردیم و اینی که رو تخت می بینی انداختیم

اینم بن بن بنی که برات خریدیم

اینجا می خواستم ازت عکس بگیرم یهو خندیدی

و بعد این شکلی شدی خندهقهقههآراد بد جنس می شود !

هم به دور و ورت نگاه کن که چقدر ریختی همبه مبلها نگاه کن که به خاطر شما دوباره مجبور شدم روشون رو بکشم  چون با دست و دهن کثیف می رفتی روشون

 

اینم دیروز  خیابان تربیت  که شما و این پیشی با هم دوست شده بودید  تازه داشت میومد تو کالسکه و شما خوشحااااااااااااااااال فقط حیف شد که نشد از اون لحظه عکس بگیریم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

محبوبه مامان الینا
27 آذر 92 13:50
چه خوب که میرین مسافرت جنوب حسابی کیف میکنین بسلامتی عزیزم ای جان فیگورای فینیگیلی رو
شهرزاد
پاسخ
مرسی جاتون خای دوست جوون
مامان الیار
27 آذر 92 14:05
وااااااااااای چه پسر خوشگلی ماشاللهخاله خوش به حالتون یه مسافرت طولانی در پیش دارید وایشالا خیلیم خوش میگذره اینم بگم اینجا هم خیلی خیلی هوا سرده ما نمیتونیم پامونو بیرون بذاریم درکتون میکنم که توی تبریز یخ بزنیدکلی میبوسمتوووووووووووووووووووووووووووون
شهرزاد
پاسخ
مرسی خانومی لطف دارید ..جاتون خالی داره خوش میگذره
مامان رایان
27 آذر 92 21:49
اخی اآرادی جون توی سرما نری بیرو ن.ماشالا به وزنت ماشالا مسافرت هم پیشاپشی خوش بگذره
شهرزاد
پاسخ
مریم مامان یاسمین زهرا
28 آذر 92 9:34
واااااای عزیزم فدای اون ژست عکس گرفتنت قند عسلم خیلی نازی ماشاا... دوست خوبم با افتخار لینکتون کردم شما هم اگه دوست داشتید لینکمون کنید http://yasaminkahvand.niniweblog.com/
شهرزاد
پاسخ
مرسی که لینکمون کردی منم با افتخار لینکت می کنم
آرشیدا
28 آذر 92 9:58
روزاتون به سپیدی و زیبایی برف و کانون زندگیتون به گرمای آفتاب تابیده بر برف های زمستانی هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی…روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران! راستی به این آدرس برین و توی قرعه کشی شب یلدا شرکت کنین http://mylamis.com/yalda//?ref=91 مرسی خانومی با تاخیر یلدای شما هم مبارک
آرشیدا
28 آذر 92 9:59
ما هم دیروز بیرون بودیم یخ زدیم الان که دارم میگم استخونام میسوزه از سرمای دیروز
شهرزاد
پاسخ
اونا که سرما حساب نمی شن!
ناهید
28 آذر 92 14:14
قربون اون انگشتت برم که رفته تو سرشیشه!!!!!فدای اون بدجنسی ات!!!!!!جیگرم برای روی ترازو رفتن زوده.خودم لاغرت میکنم!!!!!
شهرزاد
پاسخ
مرسی نانا جووون من و بد جنسی؟!
جیران بخشنده
29 آذر 92 20:20
امیدوارم مسافرت بهتون خوش بگذره من هم تا الان سوار قطار نشدم بن بن بنت هم مبارک آرادی نازم سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم پیشاپیش یلداتون مبارک
شهرزاد
پاسخ
مرسی جبران مهربووووون یلدای تو هم با تاخیر مبارک ایشالا یه سفر خوب با قطار بری
مامان سویل و اراز
30 آذر 92 13:30
سلام عزیزم سفر به سلامت ایشالا کنار خانواده بهتون خوش بگذره اردی رو به جای من محکم ببوسش که روز به روز شیرینتر میشه
شهرزاد
پاسخ
سلام شهره جووون ممنون از دعای خیرت تو هم آراز خوشگله رو ببوس از طرف من
مامان سویل و اراز
30 آذر 92 13:30
اگر میم مشکلات را برداریم زندگی شیرین میشه، برایت هزاران یلدای شکلاتی آرزو دارم. عمرتان طولانی، قلبتان آفتابی — دلهایتان دریایی ؛ شادیهایتان یلدایی؛ مبارک باد این شب آریایی!!!
شهرزاد
پاسخ
مرسی خانومییییییییی
مریم (مامان ثنا جون )
30 آذر 92 14:43
شب یلدا شب بزم و سرور است / شبی طولانی و غمها بدور است شباهنگام تا وقت سحرگاه / بساط خنده و شادی چه جوراست یلدا مبارک
شهرزاد
پاسخ
با تاخیر و شرمندگیه زیاد یلدای شما هم مبارک
مامان علی (نازی)
30 آذر 92 18:33
سلام یلداتون مبارک
شهرزاد
پاسخ
مرسی نازیلا جووووون با تاخیر زیاد و شرمندگیه فراوان یلدای شما هم مبارک
مامان ماهیار
30 آذر 92 18:52
بسلامتی میخواهی بری مسافرت پیش آیلین جون خوش بگذرد
شهرزاد
پاسخ
مرسی خانومی
ati mami elay
3 دی 92 0:03
Sim azizam yalda mobarak che khoshgel shode pesaret gorbonesh besham kash bazam az nazdik bebinamesh bebosesh az tarefe man
شهرزاد
پاسخ
سلام عاطفه جووون ببخشید دیر نظرت رو تایید کردم یلدای شما هم مبارک ایشالا بازم همدیگرو می بینیم
مامان آیسو وآیسا
23 دی 92 19:28
دوست جووون اراد نازززززمو که میبینم همش فکر میکنم تیپ پسرونه آیسای منه...نمیدونم چرا میبوسمش کلی
شهرزاد
پاسخ
آره خانومی خیلی شبیهن