آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

6 روز دیگه میای گلـــــــــــــــــم

1392/6/3 23:12
نویسنده : شهرزاد
1,324 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانقلب

مامانی امروز کلی کار کرده خسته شده خمیازهچون دیگه شما داری میای و منم هنوز خونه رو درست و حسابی تمیز نکرده بودم امروز بالای یخچال و هود  و توی یخچال و مکروفر و اسنک ساز و کابینتها رو تمیز کردم بوفه های آشپزخونه رو هم تمیز کردم ..ببخشید اگه خستت کردم عزیزم  اوهبعدشم رفتم حموم و آماده شدم برای فردا که وقت آرایشگاه دارم ساعت 10 صبح ...کی می تونه 10 از خواب بیدار بشه!!! افسوسسخت ترین قسمتش همینه ....مامانی می خواد خودشو برای ورود شما آماده کنه و موهاشو رنگ و کوتاه کنه  ابروهامم می خوام بردارم خلاصه کلی تو آرایشگاه کار دارم فقط دعا کن زود تموم بشه  چون بعدش کلی بیرون کار داریم  با بابایی می خوایم بریم برای شما کیک سفارش بدیم که  اسم شما رو روش بنویسیم برای بیمارستان بعد باید بریم کارت دعوت  بگیریم برای شب هفتتون آخه تو تبریز رسم شب هفت ندارن و ما مجبوریم دعوتشون کنیم  خدا رو شکر که یاد بودهاتو چند ماه پیش خریدیم وگرنه اونم به کارها اضافه می شد  بعد از اونم کلی خرید داریم و شب هم میریم خونه ی مامانی و بابایی(مامان بابای بابات) برای شامعینک

جمعه هم که بابات قول مساعد داده برای تمیز کردن خونه نیشخند(جارو گردگیری و بخارشو) البته گردگیریشو خودم می کنم جاروشم دوست داشتم خودم انجام بدم ولی هم بابات نمیزاره هم خودم شبش کمر درد می گیرم خیال باطل تازه قراره بابایی تراس رو هم بشوره !! هوراببین چه بابای خوبی داری کجا دیگه می تونی همچین بابای با حالی پیدا کنی؟مامان نا هید هم شنبه صبح زود می رسه  هوراتازه کلی از کارها رو گذاشتم مامان ناهیدت انجام بده یکی از کارهایی که  من تو ماه آخر واسم سخته انجام بدم پاک کردن گوشت و مرغه که مامان ناهید می خواد برام انجام بده خجالت...خلاصه اینکه عزیزم همه در تلاشن چون یه کوچولوی فنقلی داره میادمژه گل مامان 6 روز دیگه میاد ببله مامان بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

nani
30 شهریور 91 0:07
انشالله به سلامتی آراد جون بدنیا بیاد مواظب خودت باش عزیزم زیاد کار نکن این چند روز اتاقش خیلی قشتگ بود با اجاز وبلاگ آراد جون را اد می کنم در وبلاگ ماهیارم

بوسسسسسسسسسسسسسس


مرسی خانومی ...چشمات قشنگ می بینه ..ممنون
شهناز
30 شهریور 91 0:42
فنقله بچه ببين نيومده چه كرده!!!
خدا به داد برسه!!!


چه کرده!!!! بچم!
فاطمه مامان آیلین
30 شهریور 91 3:57
به سلامتی ایشالا منتظر عکسای پسر کوچولو هستیم
ناهید
30 شهریور 91 9:38
اقا.....صبر کنید.سعید!جارو نکن!بذار من بیام .باور کن پشیمون نمیشی.منم تمیز جارو میکنم ها.....


ااا ما می ببین می تونی پشیمونش کنی!!!
مریم جون
30 شهریور 91 14:16
آخ جونمممممممممممممممممم
ایشالا به سلامتی بیای آراد جونمممممممممممم و همه رو شاد کنی جیگل طلا


مرسی عزیزم ایشالاااااا