آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

آراد موش آزمایشگاهی می شود!+عکسهایی از قلاب بافیهای نانا

1392/8/24 17:48
نویسنده : شهرزاد
991 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزمقلب

دیشب مهمون داشتیم و شب خوبی رو با دوستامون گذروندیم منتها من بازم یادم رفت از یاسمین جووون عکس بگیرم! شما خیلی آروم بودی از همیشه آرومتر! راستش نگرانت شده بودیم که نکنه جاییت درد می کنه و به خاطر مریضیت اینجوری شدی! چون لم داده بودی رو مبل و سرت رو هم گذاشته بودی رو دسته ی مبل! نانا می گه شما خجالتی تشریف داری! نمی دونم والا ! از خجالتت بود یا چی! بهر حال همش به من یا بابات چسبیده بود و سرت رو شونمون بود و مهمونهامون رو نگاه می کردی! لام تا کام هم حرف نمی زدی! البته سرفه هات بدتر شده بود که به خاطر همین شب دوباره راهی بیمارستان کودکان شدی! البته به نظر من نیازی نبود ولی ! باباته دیگه چیکار کنیم! وقتی رسیدیم بیمارستان دیدم هیچ کس نیست و منشی گفت دکتر رفته ! برای همین ما رو به طرف اورژانس بیمارستانی که چسبیده بود به بیمارستان کودکان هدایت کرد رفتیم اونجا دیدیم چند تا دانشجوی دکتری با هم نشستن حرف می زنن! و اینطوری بود که شما تبدیل شدی به موش آزمایشگاهیه یه عده دانشجو! البته از حق نگذریم همین  قضیه با عث شد که حسابی سینه و گوش شما معاینه بشه و هر کدوم ده بار توی گوشت رو نگاه کردن و گفتن چرک نداره خدا رو شکر بعد دکتر اومد اونم صدای نفسهاتو با گوشیش گوش کرد و ته حلقت رو دیدو اینطور تشخیص دادن که سرماخوردگیه ویروسیه و خوب خودمون هم می دونستیم که سرما خوردگیه ویروسی خود به خود بر طرف می شه و نیازی به دارو نیست با این حال دیفن هیدرامین دادن و برگشتیم خونه! بمیرم واست که از من گرفتی منم از هوای آلوده ی تهران! بهر حال من بدون خوردن دارو خوب شدم شما هم به زودی خوب می شی گلم مخصوصا" اینکه بعد از خوردن دیفن هیدرامین خوابیدی تا الان ! هنوز هم بیدار نشدی الان ساعت یک ربع به ١ ظهر جمعست !

عزیزم مطالب بالا مال چند ساعت پیشه که نوشته بودم و هنوز تایید نکرده بودم  ساعت ١ از خواب بیدار شدی و یه صبحونه ی مفصل خوردی و شیطنتهاتو شروع کردی و اول از همه رفتی سراغ میز نقره! که همیشه جلوش میز میذاریم ولی به خاطر مهمونی دیشب میز رو برداشته بودیم و شما تا چشم باز کردی فهمیدی که دیگه می تونی بری سراغشون   منم سریع اومدم که نذارم دست بزنی تا دیدی من اومدم خواستی گولم بزنی شروع کردی عکس من و بابات رو نشون میدادی  قشنگ انشگتت رو رو عکس من میذاشتی می گفتی مامان ! با اینکه بهت اخم کرده بودم که دست نزنی ولی می خواستم بگیرم بخورمت  عزیز دلم

راستی   یه سری عکس از یه سری از  قلاب بافیهای نانا  می خوام بذار م تو این پستت  تا ببینی چه نانا ی هنرمندی داری البته از همینجا هم منتقلش می کنم به وبلاگ خود نانا یعنی بافت تک میل

 

اینم از عکسای خودت و قلاب بافیهای نانا

بعد از مدتها به خاطر مهمونهای دیشب خونه  شکل خونه شد! میز اومد وسط! رو فرشی برداشته شد و پرده  کشیده شد سر جاش! کلی دلم برای خونمون تنگ شده بود ها!ولی حیف الان که دارم می نویسم دوباره همه چیز بر گشت به حالت قبلنگران

 

آراد منتظر اومدن یاسمین!

 

 

اینم قلاب بافیهای نانا

 

کیف موبایل

 

دوستان برای دیدن بقیه ی محصولات و یا خرید این لینک وبلاگ مامان منه می تونید سر بزنید  اگه لینک  هم بکنید ممنون می شم

 

nahidkazemi.blogfa.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

آرشیدا
24 آبان 92 18:17
سلاااام وای شهرزاد جووووووووووووووووون چه لباسای خوشمل دخمردنه ای مامانت اینا رو واسه عروس آینده شون نمیفرسته قابل نداره خانومی ! ولی قیمتهاش خیلی خوبه ها براش بخر اثر سارافونهاشو میده 20 تومن حالا قیمت گذاری می کنیم
آرشیدا
24 آبان 92 18:32
راستی این آدرس تقدیم به آرادی http://farziaee.ir/ وااااااااااااای چه خوبه مرسی
ندا
24 آبان 92 22:18
آراد جون با اون تاب نازک سردت نیست عزیزم نه خاله خونه گرم بود !
مامان اراد
25 آبان 92 12:56
ماشاله چه بزرگ شده خیلی ناز شده . در ضمن مامی با سلیقه ای داری البته مامان منم تو این کارا دستی بر اتش داره
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاله جووونم ااا چه جالب پس یه وبلاگ براش بزن دیگه مثل من
مامان ماهیار
25 آبان 92 14:09
سلام چرا وبلاگ نانا جون درست باز نمی کنه مطالب را اول وبلاک نصب را بردار تا درست بشه مرسی
شهرزاد
پاسخ
مرسی از راهنماییت خانومی فکر کنم عکسهای مربوط به فیس بوک رو که از آلبوم مامانم برداشتم باز نمی کنه می خوام از اینجا بذارم ببینم باز می شه یا نه
جیران بخشنده
25 آبان 92 20:02
ای جانم قربون اون صورت ماهت واااای چه نانای هنرمندی مرسی جیران جووون لطف داری
مرجان مامان آران و باران
26 آبان 92 3:35
ای جونم قربونت برممممممممممم خدارو شکر عفونت نداشتههههههههه به به چه کارای خوشگلییییییییییییییییییی
شهرزاد
پاسخ
مرسی مرجان جووون آره خدا رو شکر نیازی به آنتی بیوتیک پیدا نکرد واسه بارن جونم نمیای خرید ؟
مریم (مامان ثنا جون )
26 آبان 92 9:48
سلام شهرزاد جون خوبید چرا اراد جون مریض شدی مواظب باش قربونت برم راستی دیفن هیدرامین زیاد خوب نیست چون هم اینکه روی حافظه اثر میزاره هم اینکه خواب اوره باعث میشه بچه همش کسل و بیمار باشه نده بهش یکم داروی گیاهی بهش بده اگه نخورد با سرنگ بده بخوره شرمنده دخالت کردم عکسهای پسملی بسیار زیبا بودند بافتهای ناناجونم همینطور منم بعضی وقتها یه چیزهایی میبافم
شهرزاد
پاسخ
آره مریم جووون می دونم ولی خداییش یه خوبی داشت ! اونم اینکه اشتهای آراد خیلی زیاد شده بود البته هنوزم زیاده! دیگه بهش نمیدم 2 روز دادم دیگه خوب شده مرسی از راهنماییت خانومی اگه خدایی نکرده بازم اینطوری شد حتما" داروی گیاهی رو امتحان می کنم
ناهید
26 آبان 92 9:56
نانا جونت قربونت بره که اینقدر نازی.زودتر خوب شو جیگرم
شهرزاد
پاسخ
مرسی نانا
مریم (مامان ثنا جون )
26 آبان 92 9:57
در ضمن من نانا جون را با افتخار لینگ کردم
شهرزاد
پاسخ
مرسی مریم جووون
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
27 آبان 92 1:01
به به چه مادر هنرمندییییییییییی چه چیزای خوجل خوجلی بافتهههههههههههه حتما ازشون خرید میکنم خوش به حال آراد و خودت که چه چیزای خوجلی براتون درست میکنه مرسی خانومی آره دیگه شانس آوردیم آرادی همش لباسای خوشگل می پوشه
شهناز
28 آبان 92 18:57
اين ويروساي بد دست از سر ني ني هامون بر نميدارن چرا؟؟؟؟؟؟
شهرزاد
پاسخ
سوال خوبیه!
نینا
29 آبان 92 13:50
سلام شهرزاد جون. خوبی؟ یه سوال دارم تو که تجربه داری.. برای نوزاد زیر یکسال سی دی که موزیکال باشه سراغ نداری؟؟
شهرزاد
پاسخ
مرسی خانومی خوبیم....چرا سراغ دارم حسنی نگو یه دسته گل و با نی نی 2 اینا رو آراد از 5الی 6 ماهگی نگاه می کرد خیلی هم دوست داشت
persian mom
29 آبان 92 18:16
سلام شهرزاد جون خدارو شکر اراد خوب شده من که فعلا درگیر سرما خوردگیه ارمیا هستم همراه دندون اسیاااااااااب راستی وبلاگه نانا جون رفتم کامل هم بالا اومد خوشبحاللللللت مامانت چه هنرمنده
شهرزاد
پاسخ
خدا صبرت بده این مریضیه بچه ها ما مادر ها رو پیر می کنه به خدا آره مشکلش رو کشف کردم! یه سری عکسها رو از آلبوم فیس بوک مامانم برداشته بودم باز نمی شد
مامان آراد(خاطره)
29 آبان 92 22:31
چه اباسای قشنگی ...دست نانا درد نکنه آراد جونو عوض من محکم ببوس
شهرزاد
پاسخ
مرسی خاطره جووون
مامان اراز
26 اسفند 92 16:09
سلام شهرزاد جان.چه محصولات و چه پسر نانازی.هر دوتارو لینک میکنم.شما هم مارو لینک کنید ممنون میشم
شهرزاد
پاسخ
مرسی خانومی نظر لطفته منم با افتخار شما رو لینک می کنم