آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

هوا بس نا جوانمردانه سرد شد!!!

1392/7/17 19:05
نویسنده : شهرزاد
758 بازدید
اشتراک گذاری

عسلمقلب

چند روز پیش که برات مطلب نوشتم یادم رفت بگم که جدیدا" چه کارایی یاد گرفتی برای همین گفتم ی پست دیگه بذارم  که هم توش برات بگم که چیکارا می کنی هم برات بگم که هوای تبریز  از پریروز چقدر سرد شده!

باور کن تا ٣ روز پیش کولر روشن می کردیم! اما یک دفعه یه جایی برف اومد و ما یخ کردیم ! الانم بخاری روشنه ! عین زمستون سرد و سوزناکه

راستی نانازم  بعد از اینکه تبت قطع شد  بدنت پر از دونه های قرمز شد و ما فهمیدیم که با اون واکسن  کذایی شما سرخجه گرفتی ! و الان صورتت بهتر شده و دونه ها روی کمر و شکمت یکم هنوز هست

خوب از کارایی که تو این مدت که من نتونسته بودم بیام برات بنویسم انجام میدی :

می گم زبون درار ....در میاری

چشمک یاد گرفتی

نمی دونم قبلا" برات نوشتم یا نه ! وقتی  از دستمون عصبانی می شی قهر می کنی و با حرص می خوابی رو زمین و پشتت  رو به ما می کنی و زمینرو گاز می گیری!

می گی تاب تاب عباسی منتها به زبون خودت! با با عبا! وقتی هم می گیم تاب تاب خودت بقیشو می گی عبا! یا می گی عبایی!

به عمت خیلی وقته می گی (عب )ولی الان داری بهتر تلفظ می کنی  و می گی  عبه یا عبا قلب

به تعطیل می گی تعطی ل آخرشو نمی گی 

جدیدا" ایستادنت بدون گرفتن وسایل و قدم برداشتنت  خیلی زیاد شده

.. مثلا" دستت رو به بابایی می گیری که راه بری یهو ول می کنی قدم بر میداری میری دیوار رو می گیری! باز خوبه! من که فکر می کردم تا ٢ سالگی راه نری الان یکم امیدم بیشتر شده!ابرو

امروز نشسته بودیم نهار می خوردیم یهو دیدیم شما رفتی رو صندلیه غذات نشستی ببین به چه شکلی!

اینم دیروز خونه ی مامان جون تبریزی

خوب بخوابی نفسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان سویل و اراز
17 مهر 92 1:22
سلام رسیدن بخیر ایشالا همیشه خوش باشید
اراد جونم عسلم روزت مبارک


مرسی خاله من چرا نمی دونم چه روزی بوده؟ روز کودک؟ روز پسر؟!
مریم (مامان ثنا جون)
17 مهر 92 1:37
روزت مبارک باشه خاله جونم
بهت تبریک میگم بابت کارهای جدیدت


روز چی بوده مریم جووون؟! من چرا بی خبرم آخه! مرسی که تبریک گفتی
آرشیدا
17 مهر 92 2:10
سلام فقط اول بگم من قربون این پسر 1 سالت بشم خداا فقط میخوام یه ماچ از رو لپش بکنم دوم بسلامتی و خوشی برگشتید تو رو خدا مواظب آراد باش شهرزاد جون میبوسمت عزیزم


مرسی خانومی آراد افتخار می کنه برای داشتن خاله های مهربونی چون شما
ناهید
17 مهر 92 13:27
قربونت برم دیگه داری بزرگ میشی و وقت نون گرفتنت شده!!!


بربری می خوای یا سنگک نانا ( با صدای پاخور )
بهار
19 مهر 92 1:15
قالب وبلاگ سفارشی برای آراد جون.
مامان آراد(خاطره)
19 مهر 92 12:55
خانومی بفرما خصوصی


مرسی عزیزم
جیران بخشنده
19 مهر 92 14:52
سلام من جیران هستم 14 سالمه و از زمان بارداریتون وبلاگ این پسر ناز رو میخوندم من هم شما رو خیلی دوست دارم هم اراد توپولوی ناز رو


مرسی جیران جووون من و آراد هم خواننده ی خوبی چون تو رو دوست داریم و خوشحالیم بهمون سر می زنی
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
20 مهر 92 16:52
عزیز دلم کپلی من دیگه داری حسابی شیرین زبون میشی ها
ولی اگه به جای کلمه عمع کلمه دیگه ای یاد میگرفتی بهتر بود
یه بوسسسسسسسسسسسس گنده برا ارادیییییییی


باور کن هر چی می گم بگو خاله اصلا" انگار نه انگار!