آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

روز آراد....+سفری در پیش است!+یه سری عکس

1392/6/28 22:22
نویسنده : شهرزاد
4,742 بازدید
اشتراک گذاری

گلمقلب

روز 25 شهریور روز شما بود! کلا" 25 هر ماه روز شماست یعنی روز  آراد ....الان که فکر می کنم می بینم معنی اسمت رو تو وبلاگت ننوشتم همینجا بهت می گم که چرا 25 هر ماه روز شماست و اینطوری معنیه اسمت هم مشخص می شه....آراد: فرشته ای به نام آراد در دین زرتشت  هست که فرشته ی روز 25 هر ماهه و کارهای روز 25 رو حل می کنه   خوب حالا بذار برات از 25 شهریور بگم که چطور با روز تولد امام رضا یکی شد ! جالبش اینه که شما روز تولد امام رضا به دنیا اومدی و همه ی اینا با هم جمع شد و دست به یکی کرد و مشکلات ما در همون روز حل شد (یه چند ماهی بود یه گره ای افتاده بود به کارمون و حل نمی شد ) الهی فدای خودتو اسمت عزیزم

دیشب رفتیم خونه ی دوست بابایی مهمونی البته قبلا" باهاشون آشنا بودیم منتها بعد از نی نی دار شدنشون نرفته بودیم و الان نی نیشون که پسر بود و اسمش آیهان بود 9 ماهه بود  و من کلی خوشحال بودم که شما یه همبازی خواهی داشت و نگران بودم دعواتون نشه! ولی آیهان کوچولو هنوز نمی تونست  با شما بازی کنه و همپای شما نبود چون هنوز نمی تونست چهار دست و پا بره  بهر حال بعد از اینکه کلی زحمت دادیم و شما رو همش از اینور اون ور جمع کردی و کلی فضولی و سر و صدا کردی  بر گشتیم خونه

عسلی  مامان ....هفته ی دیگه سه شنبه می خوایم بریم شمال(پندر انزلی) یه جایی هست که همیشه میریم اونجا ویلا می گیریم ...قراره با نانا اینا و خالت اینا و دختر داییه من که با شوهر و دخترش از کاشان میان بریم اونجا و شما برای اولین بار دریا رو میبینی  امیدوارم خوشت بیاد و مثل حموم باهاش رفتار نکنی که اصلا" نمیری تو وان حموم  بنشینی!  تازه خبر نداری که آقا جووون از الان برات چه نقشه هایی  کشیده ! می خواد بدون شورت و مایو و پوشک ببردت تو آب!سبز امیدوارم هوا  اونقدر خوب باشه که بتونیم بریم تو آب ...دلیل اینکه  اوایل مهر رو برای رفتن به شمال انتخاب کردیم خلوت بودن اونجاست ایشالا تولد 1 سالگیتم اونجا می گیریم ...تولد بزرگت رو میذارم برای 5 سالگیت چون می دونم بچه ها تو 1 سالگی  چیزی نمی فهمن از تولد فقط اذیت می شن ...

اینم عکسات

عکسهای امروز

پایینی ها عکسهای دیروز

توجهت رو به اثر انگشتهات  روی شیشه ی بوفه جلب می کنم !!! ابرو

شرح تصویر بالا

آراد:مامان به خدا کاری نمی کنم بیا پرده مال تو!عصبانی

شرح عکس بالا

آراد :بازم مامان !!!!عصبانی

شرح عکس بالا

آراد:یعنی مامان کی می خواد دست از سر من برداره آخه!افسوس

اینم عکسای دیشب که رفته بودیم مهمونی...فقط حیف شد چون یادم رفت از شما و آیهان با هم عکس بگیرم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شیما مامان شاهین کوچولو
29 شهریور 92 14:07
وای خدای من این فلفل چقد شیطونهههههههههه
مامانی خیلی خیلی مواظبش باش
پیشاپیش تولدت مبارک توپول خاله


بله خاله من خیلی شیطونم مامان و بابام از دستم نمی دونن چیکار کنن دیگه
مرضیه مامی آنیسا
30 شهریور 92 11:30
ماشااله به این پسر بازیگوش


مرسی خاله
آرشیدا
30 شهریور 92 11:50
سلام ماشاله هزار ماشاله یعنی شهرزاد جون اگه همه مطالبو باهم بخونی و عکسارو نگاه کنی واقعا میگم خدا صبرت بده واقعا از دیوار راست بالا میره همه ی مطالبتو خوندم عکسارو میدیم کلی خندیدم


باور کن خدا صبرم هم نداده! شبها که میرم بخوابم همه ی بدنم درد می کنه از بس دنبالش میدوم و بلندش می کنم
مامان رایان
31 شهریور 92 13:52
عسیسم هنیشه به سفرو مسافرتهای خوب خوب ایشالا.معلومه خیلییییی شیطون شدی گل پسرم .پیشاپسش تولدت نبارک ایشالا تولد صد سالگیت


مرسی خانومی که انقدر لطف داری