آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

آراد اینجا ...آراد اونجا...آراد همه جا

1392/6/27 3:41
نویسنده : شهرزاد
1,599 بازدید
اشتراک گذاری

خونه ی مامان جون تبریزی

 

خونه ی خودمون ...مثلا" میز وسط خونه رو پخش کردیم تو خونه تا شما راحت باشی! شما هم که حد اکثر استفاده رو ازشون می کنی!

بعد از بهم ریختن زمین و زمان به تابت تبعید شدی

عاشقتتتتتتتتتم من

آراد رو سر باباش! ...بابایی گفت سانسورش کنم منم اینطوری سانسورش کردم! بعد که دیده بود می گفت چرا منو اسید پاشی کردی! انقدر سر این عکس و این حرفش خندیدم که اشکام سرازیر شده بود!

فدای موهای خوشگلت عزیزم

اینم از امروز! هدف : رسیدن به ریسیور!

آخرشم رفتی بالا و...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اراد
27 شهریور 92 18:45
سلام من مامان یه اراد کوچولوی مهربون مثل پیسر شما هستم خوشحال میشم به وب ما سر بزنید


چه جالب حتما" بهتون سر می زنم خانومی
شهناز
30 شهریور 92 23:39
وااااي اسيد پاشييييي
١ ساعت داشتم ميخنديدمممممم
اين خمپل چقدر شيطون بلا شدهههههههه
فداش بشم مننننن


آره واقعا" هم انگار اسید پاشیدن روش دیدی!
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
3 مهر 92 11:29
خخخخخخخخخخخخ جونم


مامان ماهیار
8 مهر 92 15:34
آرادجون تولدت مبارک پسر گلمون یکساله شد انشالله 120 سالگیت
خوش میگذرد شمال با ایلین رفتی چند تا عکس خوشگل با هم بگیرید برامون مامانت بزاره


مرسی خاله جات خالی بود خاله