آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

اینم عکسهایی از شیطنتهات و کارهای مورد علاقت

1392/6/12 21:40
نویسنده : شهرزاد
1,292 بازدید
اشتراک گذاری

پا تو کفش بزرگترا به این می گن!...قربون پاهای خوشگلت عزیزمبغلفدای اون انگشت کوچیکت که اندازه ی بقیه ی  انگشتاته!!!خنده

بالاخره اون بالا دستگیرت کردممتفکر

آراد کجاست؟!

دالی

این عکست رو می دوستمقلب

اگر دیدی آرادی بر دیواری تکیه کرده  ....بیخود کرده که عاشق شده!عصبانیچشمک

چون عادت داری رو شکم می خوابی نمی تونم موهاتو اینجا کوتاه کنم (تو خونه رو تابت که می خوابی کوتاه می کنم) برای همین چتریات بلند شده و نانا برات گل سر زده قلب

منم  تصمیم گرفتم موهاتو ببندم  کلی هم بهت میومد  ..دم موشی شد!نیشخند

علاقه به کمد پارچه ایه اتاق..درش رو باز می کنی و میری توش 

جیگر طلای من

شما و کلاهی که نانا برای نی نیه من بافته بود منتها خبر نداشت قر اره پسر باشه! نیشخند

همش مثل پیشی های لوس ولوو می شی رو زمین این شکلی ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آراد(خاطره)
12 شهریور 92 23:38
ای جونممممممممممم
من که همه عکساتو می دوستم قربونت برمممممممممم
الهی بخورمت من با عاشق شدنت



مرجان مامان آران
13 شهریور 92 2:58
ای جانممممممممممم قربونت برمم خوشگلممممممممممممممممم
شهرزاد جون چون جفتشون تپلن و لپ دارن موهاشونم مثل همه خیلی شبیهننننننگمنم باهات موافقمممم
قربونت برم که روز به روز شیرین تر میشییییییییییی


مرسی مرجان جووون که به ما سر زدی آره همینطوره البته من فکر کنم آران جووونی تپولتر از آراد بود وقتی سن آراد بود پر گوووشت آدم می خوایت بخوردش
رضوان مامان رادین
13 شهریور 92 15:53
ماشا..... این پسملی چه عسلی شده هااااااااا


مرسی خاله جووون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
13 شهریور 92 18:09
_______(¯`:´¯)
_____ (¯ `•✦.•´¯)
_____ (_.•´/|\`•._)
_______ (_.:._)__(¯`:´¯)
__(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯)
(¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._)
(_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶
__(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶
____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶
_____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶
______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶
______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶
_______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶
¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶
¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶
¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶
______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶
____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶
___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶
___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶
_¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶
-_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
-----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___|___|___|_____|___|___|___|___
__|___|___|____|___|___|____|__|__
___|___|___|____|___|___|_|__|___|_
__|___|___|____|___|___|___|___|__
سلام خاله جونم ... من واقعا شرمندم ک خیلی دیر بهت سر میزنم. مطمئنم مامانی درکم میکنه ... آخه مامانا میدونن این روزا با ی نینی از نوع پسمل و شیطون چی ب روزمون میاد... این گلهارو هم واسه اینکه از دلت در بیارم برات آوردم...
مطالبی ک قبلا نخونده بودم رو خوندم... پیشرفتهات شیطونیهات اتوبوس سواوی اب دهن آویزون. نفسمی خاله ای


مرسی شقایق جووون می دونم هممون در گیریم از بس بلان این پسرا
پارمیدا
13 شهریور 92 20:16
اشتراک من ودریا دلشوره هایست که درونمان موج میزند ...
اما!!!!!!!!!!!
هیچکدام تورانمک گیرنکرد.........


چه قشنگه مرسی
مامان ماهیار
13 شهریور 92 22:30
ماشالله همه جا را سرک میکشی امان از دست شماها مامان شهرزاد چی میکشه


دلم خونه عزیزم خووون
شقایق مامان آرشا
14 شهریور 92 1:46
ای جان
مامان عاشقی کجا بود
فقط زن میخواد
تو این عکسا با اجازه شما دلم می خواد یه ماچ خوشمزه کنم


بلههههههههههههه می کشمش! فکر کرده من براش زن می گیرم!؟؟ عمرا"
مامان پارمیس
14 شهریور 92 2:35
قربونننننننن اون شیطنتات


مرسی خانومی
آرشیدا
16 شهریور 92 23:57
آراااااااااااااد واقعا که امروز روز دختر بوذاااااا یادت رفت بهم تبریک بگی؟؟؟
روزم مبارک


واااای خاله همش تقصیره مامانمه هی می گم بذار من برم آرشیدا جونی رو ببینم ولی می گه کار دارم!
آرشیدا
16 شهریور 92 23:58
جیگرتو برم با اون پاهای کوشولوت و اون پشت موت فدات شم من


مرسی خاله خدا نکنه
شیما مامان شاهین کوچولو
19 شهریور 92 23:50
توپولی چقد شیطون شدییییییی ماشاله خیلی جیگری خاله


مرسی خاله جووون
مامان سید عرشیا
22 شهریور 92 18:54
آراد جان چه قدر شیطونی می کنی؟؟؟ عزیزم بگو که هنوز شیطنتم شروع نشده .
مثل همیشه ناز و ملوسی گل پسرم. راستی تولدت هنوز نرسیده ؟ مامانی می خوای تدارک ببینی؟


آره خاله از دیوار راست می خوام برم بالا مامانم نمیذاره!
نه خانومی تولد خودمونی می گیریم گفتم بذارم بزرگ که شد براش یه نولد حسابی می گیریم