آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

وقتی آراد گم شد!!

1392/6/7 3:42
نویسنده : شهرزاد
731 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز تو خونه بودیم که دیدیم آراد نیست! تعجب این ور و بگرد ...نیست...اون ور رو بگرد...نیست!

پس آراد کجاست!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

و به این شکل از زیر میز خارج شدی!فقط حیف شد که گوشیم دیگه جا نداشت تا لحظه یتماشایی خروجت رو کامل عکس بگیرم ...سر و پاهات با هم خارج شدن!موازیه هم!سبز

پی نوشت : اون ترازویی که روی صندلی زیر میز قرار گرفته فقط و فقط از دست شما اونجا پنهان شده ! و شما هم که اصلا" بهش دسترسی نداری!متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
7 شهریور 92 16:31
الهی بمیییییییییییییییرم. عکس دومیشو خیلی دوست دارم. تا حدی ک کپیش کردم تو گوشیم. بووووووووووووووووس



مرسی شقایق جووون خدا نکنه عزیزم


عاطفه مامان الای
8 شهریور 92 17:48
سلام گلم همه عکسا رو دیدم خیلی لذت بردم الهی همیشه
تو تو گردش وشادی باشین
عزیزم خصوصی داریقربون شکل ماهت آراد جون


مرسی عاطفه جووون فقط من هر کاری کردم نشد رمز رو وارد کنم !
مریم (مامان ثنا جون)
9 شهریور 92 13:50
وااااای خدای من چه کارهایی میکنید شما وروجکها


بله خاله ما اینیم دیگه