آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

11 ماهگیت مبارک...

1392/6/7 3:32
نویسنده : شهرزاد
1,210 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزمبغل

11 ماهگیت مبارک باشه گلم چقدر بزرگ شدی مادر! 1 ماه دیگه 1 سالت می شه ولی من اصلا" باورم نمی شه که کوچولوی من 1 ساله می شه 

همچنان اراکیمنیشخندگریه خوشحالم چون پیش مامانمم و ناراحتم چون دلم خیلی برای تبریز تنگ شده! فقط تبریز!نیشخندبابایی نه ها!شیطانحتما" الان اونجا هوا سرد شده و دیگه نمی شه رفت پیک نیک!دل شکسته امروز عروسی دعوت داشتم !حالا اگه تبریز بودم هیچ خبری جز مرگ و میر نبود ها! تا من پامو گذاشتم بیرون از تبریز عروسی پشت عروسی! تولد پشت تولد! منتظر

 

چند روز پیش وزن و قدت رو گرفتم

وزن   12و قد 79

البته تو ترازوی نانا 12/100 ولی من فکر کنم 100 گرم زیاد نشون میده برای همین 12 . قدت رو یه 10 روز پیش گرفتیم بازم فردا می گیرم اگه بیشتر بود ویرایش می کنم

کارهای شما:

وقتی وایمیستونمت و ولت می کنم نمیفتی  و دیگه می تونم بگم وایمیستی  ... (بدون اینکه دستت به جایی باشه)

هر چیزی که جیزه از کنارش جیز گویان رد می شی! کاملا" یادت مونده که چه چیزهایی جیزه و بدون اینکه ما بگیم خودت می گی جیز و دست نمی زنی  چیزهایی که جیزه: ماشین ظرفشویی وقتی درش بازه .......نانا یه گلدون بزرگ داره  اون!...چایساز.....اتو.... وقتی می گی جیز زبونت رو میذاری لای دندونات و تلفظش می کنی انقدر با مزه می گی که می خوام بخورمت خوشمزه کار بعدی باز و بسته کردن زیپ کمد پارچه ای اتاق خوابه  بار قبل  که اومده بودیم هم یاد گرفته بودی ولی این بار با علاقه یبیشتری بازش می کنیسبز

کارهایی که تو این مدت زیاد انجام میدی :

می گم پهلوون شو...دستاتو مشت می کنی و خودتو سفت می گیری انقدر که صورتت سرخ می شه خندهاین کار رو 3 ماهی هست بلدی ولی الان وقتی می گیم پهلوون شو می فهمی که باید اون کار رو بکنی...پا کوبیدن رو دوست داری و وقتی می گیم پا بکوب با خوشحالی و سرعت این کار رو می کنی ماچ

امروز رفته بودم حموم اومده بودی منتظرم نشسته بودی پشت در  تا بیام قلباین کارت در مورد حموم تازگی داره ولی در مورد دستشویی  چند ماهی هست انجام میدی  بخصوص اینکه در هم می زنی منتها الان دستات انقدر قوی شده که تا میریم دستشویی مدوی میای پشت در ..در رو می کوبی ! انقدر محکم که آدم کوفتش می شه !خجالتمی گه زودتر بیام آراد رو بگیرم همسایه ها رو نجات بدم!مژه

خوابت همچنان عالیه...همچنان بچه ی حرف گوش کن و آروم و خوش خنده ای هستی ...دیشب گذاشته بودمت تو رختخواب و پتو رو کشیده بودم روت... خودم رفته بودم کارامو بکنم بیام بخوابیم صدای خنده هات ساعت 1 نصف شب کل خونه رو برداشته بود  اومدم دیدم داری با خودت دالی بازی می کنی و هی پتو رو می کشی رو سرت بعد میدی کنار و پا می کوبی و می خندی

بازیهایی که دوست داری:

1.دالی بازی (میری پشت در قایم می شی هی خودتو خم می کنی منو ببینی بعد دوباره قایم می شی   2 فرار می کنی من باید بیام بگیرمت آی می خندی ها ....3 باهات برقصم! (بغلت می کنم و یکی از دستاتو می گیرم و یه رقص مخصوصیه که نمی دونم اسمش چیه !  هی دستتو جلو عقب می کنم و آهنگشو می خونم و می چرخیم تو خونه  انقدر قهقهه می زنی که حد نداره! الانم شرطی شدی ! تا بغلت می کنم و یه دستتو می گیرم شروع می کنی به خندیدن و خودت دستمو خم و راست می کنی که یعنی شروع کن !الهی فدات بشمماچ

دیروز پانی(لاکپشت) بدبخت رو آورده بودیم تو خونه خیال باطلباهاش بازی کنی! طفلک پانی! هر کاری خواستی باهاش کردی آخرش بیحال شده بود بنده ی خدا ! مثل ماشین بازی هولش میدادی رو زمین دستشو از لاکش در میاوردی و می گرفتی  میکشیدی ...می رفتی روش میشستی یا وایمیستادی تونستم 1 عکس ازتون بگیرم ...اسمشم دیگه می شناسی و تا می گیم پانی کو می گی پا...و میری سراغ محلی که دیروز دیده بودیش و دیروزم می گفتیم پانی کو  برو بیارش میرفتی دنبالش پشت بخاری و می خواستی بیاریش

بزرگترین پیشرفت این یکی دو هفته ی شما اینه که دیگه کامل حرفامونو می فهمی و عکس العمل نشون میدی معلومه که فارسی رو یاد گرفتی و زبونمون رو خوب می فهمی ...همه ی آدمای اطرافمون رو خوب می شناسی مامان جون(مامان بزرگ من ) آقا جوون ...نانا....حتی سوگل(دختر داییم که یه چند روزیه اومده خونمون (خونشون کاشان)تا می گیم آیلین کو به عکسش نگاه می کنی تا می گم سوگول کو بهش نگاه می کنی خیلی هم دوسش داری چون کلی با شما بازی می کنه و می خندونتت

اینم عکسات

له شدن پانی توسط آراد خنثی

در عکس زیر هم رفتی پانی رو بیاری(قیف  هم برای بازی شما بکار میره!)

باز و بسته کردن زیپ

 

یه روز اومدم تو اتاق دیدم رفتی رو ساکمون  و داری حسابی می زنی تو سر و کله ی بخاری ...تا اومدم عکس بگیرم   تصمیم گرفتی بیای پایین

بعد تصمیم گرفتی از همون پایین باهاش بازی کنی

زیاد تکون خوردی تار شد

در کل با جوجه ی لباست مشکل داری گلمخنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
7 شهریور 92 16:36
من فدای این کپل 11 ماهه ایشالا 110 ساله بشی خاله جونم


مرسی عزیزم با آرشان جووونی با هم تولد 110 سالگیشونو جشن بگیرن ما هم باشیم و ذوق کنیم!
شهناز
8 شهریور 92 16:07
قربونش برم من چقدر پيشرفت كرده پيسملموووون
يه ماچ گنده بكنش از طرف منننننن


باشه به شرطی که تو هم یه گاز گنده بگیری از آیلینوووو
مامان پارمیس
9 شهریور 92 2:30
وایییییی کوپولیه من مبارک باشه 11 ماهگیت قربونت بشم شیطووووون

شهرزاد جون

خوب اومدی اراک بیا قرار بزاریم من این
جیگرو از نزدیک ببینم دلم رفت به خدااااااا


مرسی عزیزم... باور کن از وقتی اومدم اراک فقط رفتم خونه یمادر بزرگهام اصلا" نرفتم بیرون ولی بازم من تا دو روز دذیگه اینجام بیا خونه ی مامان همدیگرو ببینیم نی نیها رو ببینیم باشه؟ اگه قبوله بگو تا آدرس رو بدم
مریم (مامان ثنا جون)
9 شهریور 92 13:51
ای شیطون بلا خوشکل خاله 11 ماهگیت مبارک


مرسی خاله جونم