آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

کارهای جدید ...جاهای عجیب!

1392/6/4 2:34
نویسنده : شهرزاد
1,193 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها  وقتی آراد نیست همه می دونن کجا دنبالش بگردن!خنثی

.

.

.

.

.

.

.

.

 

و وقتی می خواد از مخفیگاهش خارج بشه

.

.

.

.

اولین بار تست کرد که از کدوم طرف و به چه شکلی در بیاد بیرون

آیا با باسن؟!سبز

نه راحت نبود! ......با پا!؟

نه اینم خوب نبود! ......و به این ترتیب بود که آراد فهمید با کله بیاد بهتره!

                                       و این شد کار هر روزه ی آقا آراد ابرو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ریحانه
1 شهریور 92 20:23
سلام
داداشم سالمه!!!


خدا رو شکر
رالیا
2 شهریور 92 1:29
ای جان وروجک شیطون خاله چقدر از کارهایی که شما انجام میدی من لذت می برم عروسکم خاله من برای شیطنتهای زیر میزی شما هم نظر داده بودم پس چرا تایید نکردی عزیزم نکنه از دست خاله ناراحت شدیییییییییی


مرسی خاله ببخشید خاله مامانم تنبل شده وقت نکرد بود بیاد تایید کنه نظراتم رو
ناهید
2 شهریور 92 10:08
قربون شیطونی کردنت من برم .


خدا نکنه نا نا جووون
شهناز
2 شهریور 92 13:18
من عاشق اين ميز ناهارخوري ام!!!
خوراك بچه هاس!
كلي سرگرمشون ميكنه!!!


البته تا وقتی که گیر نکنن و بیخیالت بشن!
آرشیدا
3 شهریور 92 23:35
دارم کم کم وسوسه میشم بیام تبریز فقط واسه دیدن تو


آخ جووون خاله جووون بیا آرشیدا رو از نزدیک ببینم