آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

دعوا به سبک 2 وروجک(تصویری) {وقتی اهواز بودیم}

1392/6/4 2:33
نویسنده : شهرزاد
684 بازدید
اشتراک گذاری

این کمد مورد علاقه ی آیلین بود البته تا وقتی که ما نرفته بودیم اهواز! بعد از اینکه رفتیم اهواز و آراد هم با اون کمد بخت برگشته که مکان قرار گیری سی دی ها بود آشنا شد کمد یه هوادار دیگه هم پیدا کرد و اون کسی نبود جز آراد! و دعوا از همان زمان آغاز شد

.

.

.

.

شرح تصویر زیر:

آیلین خانم مثل همیشه در حال ریختن سی دی ها رو زمین بود و آراد هم مثل چند روز گذشته در پی دست درازی به کمد و محتویاتش در تلاش بسر می برد! تا از دست نگهبان دایمی کمد (آیلین)فرار کنه

شرح تصویر زیر:

که ناگهان آیلین متوجه آراد و نیت پلیدش شده و با یک حرکت باسن! سبزاون رو به عقب شوت می کنه!

شرح تصویر زیر:

آراد ظاهرا" بیخیال کمد مذکور شده و برای تجدید نیرو  و گول زدن آیلین با تلویزیون خودشو سرگرم می کنه و آیلین هم همچنان نقش نگهبان رو بازی می کنه 

شرح عکس زیر:

بعد از اینکه آراد موفق به گول زدن آیلین در رابطه با بیخیال شدن کمد میشه  ...آیلین سرگرم تخلیه ی کمد می شه  در این هنگام آراد وارد عمل می شه و تصمیم می گیره در رو روی آیلین ببنده!سبزو آیلین هم سعی در باز نگه داشتن در می کنه

شرح عکس پایین:

با این کار آراد ...آیلین با خودش فکر می کنه که لابد آراد یه چیزی می دونه که در رو می خواد ببنده! و فکر می کنه که حتما" اون تو جا می شه!تعجبسبز

شرح تصویر پایین:

بعد از اینکه آیلین می فهمه اون تو جا نمی شه! عصبانی می شه و.....دعوا به اوج خودش می رسه

بدون شرح.....

نتیجه ی اخلاقی این داستان اینه که آدم باید با هم قد خودش دعوا کنه تا آخرش اینطوری مغلوب نشه !از خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مینا
29 مرداد 92 2:00
سلام.من حدودا 4 ماه پیش خیلی اتفاق با وبلاگ این شازده کوچولو آشنا شدم و خیلی برام جالب شده و یکی از طرفدارای این وبلاگم . حداقل هفته ایی یه بار بهش سر میزنم.
ببخشید اگه دارم تو زندگیتون سرک میکشم ولی دست خودم نیست عاشق آراد شدم.
خدا براتون حفظش کنه و یه دونش رو به من بده.
تا الان هیچ وقت روم نشده بیام و نظر بدم ولی با دیدن ماجراهای آراد و آیلین و میز تی وی دیگه طاقتم تموم شد.



مرسی مینا جوون که بهمون سر می زنی ... اتفاقا" من خوشحال می شم که خواننده های خوبی مثل شما داریم ایشالا شما هم به زودی یه وروجک بلا خدا بهتون میده راستی چرا وبلاگ ندارید ...می خواستم بیام سر بزنم دیدم آدرس ننوشتید اگه ندارید درست کنید خیلی خوبه از قبل از بچه دار شدن هم آدم وبلاگ داشته باشه

شهناز
29 مرداد 92 2:07
وااااي يعني خدا بووود
انقدر خنديدم كه نگوووووو
خيلي باحالن اين دو تا به خدااااا
آيلين رو بگو با اون حركت باسنش!!!!!!!!



اون قسمتی که داره آراد رو هول میده بگو ...استقامت آراد ستودنیه!
مریم (مامان ثنا جون)
29 مرداد 92 8:10
وااااااااااای که چقدر خندیدم از دست این وروجکها
بیچاره اون کمده
ارارد جون قصه نخوری ها دفعه دیگه حتما پیروز میشی


بله خاله من پیروز می شم راستش الانم دلم برای آیلین سوخت وگرنه من پیروز مبدون بودم!
آیدا(ماهک)
29 مرداد 92 21:31
وای آرادم گیره نکن بهت نمیاد نازی


نه خاله مرد که گریه نمی کنه!! داشتم ادای گریه رو در میاوردم!!!
هستی
29 مرداد 92 21:34
سلاااااااام عزیزم واااااااااااای چقد ذوق کردم این صحنرو دیدم .من خواننده خاموشه وبلاگتم ایشالا خدا فسقلو حفظش کنه .منم باردارم و مشغول خریدن سیسمونی فسقلمم پسمله خواستم کمکم کنید مخصوصا در مورد کریر و کالاسکه از کریر کالاسکه آراد جون خیلی خوشم اومده مارکش جیه و چه جوریه یعنی هم کالاسکه میشه هم کریر و صندلی ماشین.اگه از همه لحاظی مخصوصا سبکی و راحتی تو حمل و نقل راضی هستی میگی که منم اینجوری بخرم انقد فکر کردم موندم توشتو چیزای دیگه هم کمکم کنی یه دنیااااااااا ممنونت میشم وب ندارم میلمو میزارم برات .فسقلتو ببوس یه عالمهببخشید سرتو درد اوردم

مرسی خانومی که خواننده ی ما هستی ایشالا یه نی نیه سالم و توپولی به دنیا میاری عزیزم ...ولی کاش براش وبلاگ درست کنی ما هم بتونیم ببینیمش آخه ... مارک وسایلش مادر لاو ...خیلی راضیم کریر رو کالسکه نصب می شه برای وقتی نوزاده بعد که بزرگ شد دیگه خود کالسکه رو استفاده می کنیم تنها ایرادش اینه که کریرش 3 کیلوی و نیمه و یکم سنگینه البته زیاد هم استفاده نمی شه جز برای کالسکه و ماشین و سنگینیش احساس نمی شه

هستی
29 مرداد 92 21:35
میلمو گذاشتم


خانومی همینجا برات توضیح دادم ولی بازم اگه وقت کردم برات ایمیل می کنم
آرشیدا
29 مرداد 92 23:36
دختر کشتیمون از خنده
حرکت باسنو بگو
خدا این آراد و شهرزادو براتون نگه داره بابایی