آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

آراد در خانه ی بازی......

1392/6/4 2:33
نویسنده : شهرزاد
1,600 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانیقلب

من و شما و خاله و آیلین پریروز  رفتیم خانه ی بازی ...چون اهواز هوا گرمه کسی زیاد پارک نمیره یا اگه میرن هم شب میرن البته یه عده ی معدود!برای همین خانه ی بازی که سر پوشیدس خیلی شلوغ و پر طرفداره ...... اینجاست که باید قدر آب و هوای خنک  تبریز رو دونست که ما لنگ ظهر  میریم پارک کلی هم حال می کنیم..

اینم عکسات

اولش خیلی خوشت اومده بود و همه جا برات جذابیت داشت

صورت  خوشگلت قرمز شده بود الان خوب شده

عکس پایین با اینکه تار افتاده ولی چون ژستت خیلی با حال بود دلم نیومد نذارمش

اینجا دیگه ته خوشحالیته و داری حسابی داد و بیداد می کنی و آواز می خونی  این همه وسیله اونجا بود گیر داده بودی به این یه تیکه جا!

این دختر خانوم عاشق بند لباست شده بود و ولت نمی کرد داشت کم کم درش میاورد ! نجاتت دادم یعنی!خنده

 

اینم آیلین جوجو خوشکله

این دختر خانوم هم اسمش آریا ناز بود و فکر می کرد اینجا خونشه و شما رفتی مهمونی خنده

بعد از اینکه وارد استخر توپ شدی دیگه  خوشحال نبودی چون دوتا بچه ی شر وارد استخر توپ شدن

اینجا دارن وارد می شن و شما و آیلین دارید نگاهشون می کنید

آیلین ترجیح داد فرار کنه ولی شما دنبال یکی می گشتی نجاتت بده

اینجا دیگه زدی زیر گریه و من نجاتت دادم ولی دیگه آراد قبل نشدی و تا آخرش که اونجا بودیم چسبیدی به من و دیگه بازی نکردی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهیار
24 مرداد 92 23:23
اراد جون چه لباس خوشگلی پوشیدی
ماشالله


مرسی خاله چشمات خوشگل می بینه
آرشیدا
25 مرداد 92 18:01

عاشق شلوارش شدم به به عجب تیپی بخدا دارم عاشق پسرت میشم اگه چند روز نیای من دق میکنم ای کاش میتونستم میدیدمش ولی میدونم ما هیچوقت گذرمون به تبریز نمی افته ولی هر روز از طرف من مدیونی اگه نبوسیش دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووستت داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم خاله ای

مرسی خاله منم دوست دارم هم تو رو هم آرشیدا جونی رو
مامان سويل و اراز
27 مرداد 92 15:15
اخه قربونت بشم چه ترسيده هلو خان


آره بابا پسری ترسو تشریف دارن!
مامان سويل و اراز834
27 مرداد 92 15:17
سلام
شهرزاد جون بازم كه رفتين مسافرت
سفر به سلامت عزيزم انشالله كنار خانوادت خوش بگذره ارادو ببوس


آره ...دیدی؟! همش مسافرت همش! هر وقت هم از تبریز میام بیرون نمایشگاه میذارن !
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
28 مرداد 92 11:15
قربون تیپت نفســــــــــــــــــــــ
الهی بمیرم مامانی نجاتش بده
دخترهای این دورو زمونه تو روز روشن لباس پسر مردم رو در میارن. خخخخخخخخخخخخخخ


آره والا اون یکی که فکر می کرد اونجا خونشه ! خوبه فکر نمی کرد آراد شوهرشه! به قول خودت خخخخخخخخ