آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

عکسهای جا مونده از عید (کرمانشاه)

1392/6/4 2:32
نویسنده : شهرزاد
743 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم قلب

بالاخره عکسهای کرمانشاه رسید دستم و این پست رو به این چند تا عکس اختصاص میدم

تو این عکسها شما همون روز 6 ماه رو تموم کردی و ما با زدن واکسن راهی مسافرت عید شدیم 7 فروردین

اولش بیدار بودی!

کم کم خوابت برد

 و به این ترتیب ما هر عکسی گرفتیم شما توش خواب تشریف داشتی !

 من و باباتو  و آقا جووون !(بابا بزرگت) در حال خوردن دوغ محلی ببین بابای شکموت با چه عشقی به دوغ نگاه می کنه

اینم عکس نانا جوون (مامان بزرگت) و آیلین...چون شما همش خواب بودی با شما عکس نداره ناراحت



 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سويل و اراز
27 مرداد 92 15:20
عكسهاي قشنگي بود دلم ميخواست روي ماهتو دوباره ببينم
راستي اون خانومه مامانته يا خواهرت ؟از من جوونتره ماشالله


مرسی شهره جووون آره من دلم برای آرازی و خودت تنگ شده ...مامانمه همون نانا جونه آراده
هدیه
29 مرداد 92 4:13
سلام ب آرادجون و ی خسته نباشید دبش ب مامانی و بابایی آراد. من18سالمه بچه هارو خیلی دوس دارم امشب اتفاقی خوردم ب وب آراد جون عاشقش شدم خیلی ماهه جیگره البته ببخشید ک فضولی میکنم ببخشید ی یکم ب آرادجون حسودیم شد ک مامان وبابا بزرگه ب این جونی داره ایشاالله همیشه سالم باشن الان تقریبا3ساعته دارم عکسای اراد جون رو نگاه میکنم.من کنکوریم باید ی کنم میشینم عکس بچه نگا میکنم برمن دعا کنین جای خوبی قبول شم.دوستتون دارم

مرسی هدیه جوون که خواننده ی ما بودی ..لطف داری عزیزم ایشالا قبول می شی خانومی