آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

ده ماهگیه گل پسر و مصادف شدن آن با سالگرد ازدواج من و بابایی

1392/6/4 2:29
نویسنده : شهرزاد
784 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزمقلب

امروز شما 10 ماهه شدیبغل مبارکت باشه گلم  انقدر زود زود داره می گذره که فکر کنم به زودی دوماد بشی! والا! از خود راضی جالبترین قسمتش اینه که 7 مرداد  علاوه بر اینکه ماهگرد شماست  سومین سال ازدواج من و باباییته  خجالت

از همین تریبون! برای گفتن تبریک استفاده می کنم و می گم که بابایی دوست داریم !! یا نه بهتره بگم سعید عزیزم سالگرد ازدواجمون مبارک بدون که  مثل روز اول  دوستت ندارم بلکه بیشتر از روزهای اول دوستت دارم و عاشقتم

آراد در حال فضولی پشت یخچال 

 

اینم برای یه بابای دوست داشتنی

بگذار یکبار دیگر بگویم

که"مرد همیشه محبوب من"

 

چقدر دوستت دارم

در تنگاتنگ "آغوش امن تو "

من چه لذتی از "زن بودنم "می برم !


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ناهید
7 مرداد 92 8:55
ده ماهگی ات مبارک گلم.انشالله هزار ساله بشی و خوشبخت.سالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه امیدوارم به پای هم همیشه جوون بمونید و سایه تون بالای سر خمپل خان فضول!!!


مرسی مامی
خاله پارمیدا
7 مرداد 92 11:23
به سلامتی اون رفیقایی که واسه دوستاشون آچار فرانسه ن
ولی حتی یه دونه انبردست هم پیدا نمیشه پیچای دلشون رو شل کنه
بلکه کمتر بگیره و پیچای چشاونو سفتر کنه تا کمتر چکه کنه …


مرسی خاله جووون
مهسا
7 مرداد 92 14:31
سالگرد ازدواجتون مبارکه شهرزاد جون.به پای هم پیر بشین.آراد جون رو ببوس.


مرسی مهسا جووون
رضوان مامان رادین
7 مرداد 92 15:39
ذاکر پس کوچه های زندگی عابر راه قشنگ بندگی عازم پرواز تا عرش خدا دستهایت بال پرواز دعا بر سر سجاده ی مهتابیت در نیایش های پاک و آبیت کن دعایم مهربان آشنا
شهناز
7 مرداد 92 16:27
مباركه مبارك
ايشالا سي ساله بشه ازدواجتون


130 سال بشه!
آیدا
8 مرداد 92 12:23
تبریک میگم به پای هم پیر شین
عشق بهانه ایست برای زندگی کردن
زندگیتان پربهانه


مرسی آیدا جووون
مریم (مامان ثناجون)
10 مرداد 92 14:06
اراد جون 10 ماهگیت و سالگرد ازدواج بابا مامانت را بهت تبریک میگم


مرسی خانومی
آیه ی عشق
10 مرداد 92 16:41
تبریک میگم عزیزم


مرسی لی لی جون چه عجب این طرفا خانومی ؟ خوشحال شدم
مامان سويل و اراز
12 مرداد 92 15:20
سلام شهرزاد جون
اول اينكه ده ماهگي گل پسري مبارك بعدشم سالگرد ازدواجتون انشالله به پاي هم پير بشين پسر كه دارين دختر دارم بشين اينگلها هم تقديم به تو و همسري


مرسیییییییییییییییییییییی
مامان علی
12 مرداد 92 16:28
سلام سالگرد ازدواجتون مبارک


مرسی عزیزم
آرشیدا
17 مرداد 92 23:17
وووووی کشته منو این عکس آخر پست چه مهربون و ناز
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک ایشاله به پای هم پیر شین ولی به بابایی بگو قدر تو رو بیشتر بدونه به نظرم تو این چند وقته که شناختمت خیلی باحالی و این یعنی روحیه تو زندگی


مرسییییییی ذوق مرگ شدم یعنی !
آرشیدا
17 مرداد 92 23:18
1o ماهگی تو هم مبارک عزیز دل من


مرسی خاله