آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

پیشرفتهای این روزها +خصوصیات اخلاقیه شما +عکسهای جا مونده از 2 ماه و نیم پیش

1392/6/4 2:29
نویسنده : شهرزاد
473 بازدید
اشتراک گذاری

 عزیز دلم قلب

 گل مامان یاد گرفتی وقتی صدات می کنیم می گی بله منتها 1...همیشه  جواب نمیدی ! 2 کامل نمی گی بله یا می گی بba یا می گی بیه baye  غیر از اون وقتی هم بهت می گیم آراد می خوای این اسباب بازیتو بهت بدم می گی ب ba یعنی بله ...الهی فدات بشم من بغل دیروز هم بین منو بابات نشسته بودی و هی ما بهت یه وسیله میدادیم مثلا" من می گفتن اینو بگیر بده به بابا می گرفتی یه نگاهی به بابات مینداختی وسیله رو  دراز می کردی سمت بابات بعد بابات یه چیزی بهت میداد و می گفت بده مامان و تو این کار رو می کردی ...قلبدر ضمن یاد گرفتی چشم چیه و چشم من رو نشون میدی و می گی جیش!

از لحاظ حرکتی هم در این حد بگم که مثل  قبل وسایل رو می گیری و تند تند راه میری دور تا دور خونه ... ولی هنوز از راه رفتن بدون کمک گرفتن از مبل و غیره  خبری نیست ابرو  از نظر ایستادن در حال پیشرفتی و دیروز وقتی  ایستاده بودی و من رو گرفته بودی و حواست نبود دستاتو ول کردم  همونطوری بدون اینکه دستت به جایی باشه یه 5 الی 6 ثانیه وایسادی ولی تا فهمیدی که من ولت کردم بدون اینکه دستت رو به جایی بگیری رو زانوهان نشستی  خیلی محکم و خوب! یعنی اگه این محتاط بودنت نبود و انقدر نمی ترسیدی تا الان وای میستادی ولی خوب کاری نمی شه کرد .... کار دیگه ای که امروز انجام دادی  این  بود که من  بعد از اینکه شما غذات رو خوردی دست می کشیدم رو فرش ببینم چیزی نریخته باشه یهو دیدم اومدی نشستی پیشم و ادامو در میاری و دستت رو می کشی رو فرش الهی من فدات بشم ماچ راستی تا یادم نرفته بگم که همونطور که از پله میای پایین یاد گرفتی از تخت هم میای پایین منتها!ابروبا دست اون ارتفاع رو میای پایین و اگه ما مواظبت نباشین 100 در 100 کله ملق می شی! سبز

بذار یکم از خصوصیات اخلاقیت بگم  که بعد که بزرگ شدی ببینی مامانی از کی به خصوصیاتت پی برده بود! نیشخند

1 محتاط( تا مطمین نباشی که می تونی به چیزی تکیه کنی بهش اطمینان نمی کنی  برای همین هم  جز یکی دوبار هیچ وقت نیفتادی  و هیچ وقت دستت رو ول نمی کنی که مبادا بیفتی  )

2 پشتکار داری زیاااااد ( وقتی میری دم چاه آشپزخونه تا درش رو باز نکنی ول کنش نیستس حتی اگه 1 ساعت هم طول بکشه  همونجا می شینی و بهش ور میری تا موفق بشی ...در مورد چسبهای کشوها هم این قضیه صدق می کرد که باعث شد ما  از وقتی از اراک برگشتیم دیگه چسب نزنیم چون شما با ممارست زیااد همشونو  می کندی و می خوردی!)

3 خوابالو خمیازه(همچنان  باید هر  3 ساعت بخوابی و بین نیم تا 3 ساعت این خواب می تونه طول بکشه  شب ساعت 1 می خوابی و ظهر فرداش ساعت 12 بیدار می شی )

4 شکمو!سبز

5 پر حرف

6 خوش خنده

فعلا" همینا  تا بعد ببینیم چی می شی!

این عکسها تو گوشیه عمت مونده بود که من چند تاشو میذارم برات چون خیلی زیاد بودن

مربوط به 2 ماه و نیم  پیش

 

 


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرشیدا
6 مرداد 92 23:11
تو این پست عکس اخری رو جرا انداختی بچمونو خیلی چاق نشون داده شکمشو خیلی هم خوشتیپو تپلیه نه چاق


این عکسا مال 2 ماه پیشه واقعا" همینقدر بود بچم الان داره لاغر می شه
مامان آرشیدا
6 مرداد 92 23:13
راستی چشمهای خودت ماشاله به این درشتی این نی نی چرا چشم بادومی از نوع ژاپنی شده

اوووووووووووووووووووووووه خودتم خوشگلیا


اتفاقا" چشمهای آراد به خودم رفته منم ژاپنیم واسه خودم!
مامان رايان
7 مرداد 92 1:40
اوخيييييي شهرزاد جونم آراد شبيه خودتم هست . ماشالاااااا مردي شده ماشالاااا


واقعا"! هوووورا یکی بالاخره اینو گفت
ناهید
7 مرداد 92 8:52
عزیزم پای درخت گیلاس وایسادین و منتظرین تا ترتیبش رو بدین؟ نوش جونتون!جیگرم سال دیگه این درخت رو فتح میکنه و امیدوارم پرخوری نکنه تا رود دل کنه.....عاشقتم خمپل.


گیلاس کجا بود مادر من خورده شد رفت!
شهناز
7 مرداد 92 16:33
خصوصيات اخلاقيش كه به باباش رفته!
قيافه ش هم كه به باباش رفته!
تو چيكاره بودي اين وسطهههه؟؟؟
هااا؟؟؟!


واااا! اتفاقا" همش به خودم رفته !
عاطفه
8 مرداد 92 22:07
نمیترسی یه از خدا بی خبری عکستو پخش کنه؟؟؟؟؟ماشاالله خشگلی.....
چه پسمل نازی خدا حفظش کنه....؟کاش پسر منم اینطوری بشه....


راست کلیک و بستم ولی اگه بازم بردارن خودشون می دونن و خدا ...لطف داری خانومی
ایشالا یه پسر توپولی گیرت میاد صبح تا شب بگه به به !