آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

آراد و بابا بزرگش....

1392/6/4 2:18
نویسنده : شهرزاد
490 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم قلب

همونطور که بهت گفته بودم..شما و بابا وحید ( که قراره بهش بگی آقاجوون!نیشخندهیچ وقت دوست نداشت نوه هاش آقا جووون صداش کنن ولی از وقتی نوه دار شد بیخیال شد ما هم هی می گیم آقا جووون حرص و در میاریم)خیلی همدیگرو دوست دارید منم از یکی از لحظه های خوشی که با هم داشتید عکس گرفتم تا ببینی چه آتیشی می سوزوندی بیچاره آقا جون!نیشخندهم خسته بود و از سر کار اومده بود با این حال کلی خندوندت!ببین....

این عکستونو خییییییلی دوست دارمماچ(پایینی)

اینجا دیگه خسته شدی و سرتو گذاشتی رو سینه ی آقا جون!از خود راضیاین عکستونم خیلی دوست دارمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

رضوان مامان رادین
2 تیر 92 11:58
چه عکسهای قشنگی....خب آرادی به بابا وحید بگه بابا جون...به نظرتون بهتر نیستالهی فداش که غرق شادیه


اون موقع دیگه آقا جونش حرص نمی خوره خوب!
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
2 تیر 92 15:33
خیلی عکسا قشنگ بودن



چشمات قشنگ دیدن خاله جونم
شهناز
2 تیر 92 15:58
آقابزرگم خوبه هاااا
من دارم روش فكر ميكنم!!!!


آقا پیره چطوره؟
خاموش
2 تیر 92 16:01
ببخشید رمز جوون موندن باباتون چیه؟خداحفظشون کنه خداییش هیچ رقمه نمیشه قبول کرد که پدربزرگ هستن؟ ببخشید چندسالشونه؟


ژنتیکیه! بابای من 53 سالشه
آرشیدا خانم
2 تیر 92 16:58
ما نفهمیدیم این بابای آقا وحید هست یا بابای شما؟
هر کی هست ما فکر کردیم عموی کوچیک اراده ما شا الله


آقا وحید خوب بابای منه دیگه! اسم بابای من وحید ..... می شه بابابزرگ آراد!
الهه
2 تیر 92 19:57
خدا سایشونو از سرتون کم نکنه ایشالله همیشه لب همتون خندون باشه ،راستش منم اصلا باور نکردم بابای شما بشه فکر کردم یا عموشه یا داییش


مرسی الهه جووون
انسیه
3 تیر 92 3:16
اره شهرزادجون ماشالله خیلی جونن اصلابهشون نمیخوره کاش بابای منم زنده بودبابچم بازی میکرداگه بودالان45سالش بودچه قدم خوشحاله ارادجون


آخی الهی ...خدا رحمتشون کنه خیلی ناراحت شدم
انسیه
3 تیر 92 3:17
اپم شهرزادجون به منم سربزن


الان سر می زنم بهت خانومی
انسیه
3 تیر 92 3:28
خیلی ببخشیدشهرزادجون قسمت موضوعات وبلاگت خیلی شلوغه مثلابایدهرماه یک موضوع باشه

مثلا 1ماهگی

2ماهگی یاهر6ماه اینجوری که دیگه صفحه کم میاری بیاتووبلاگم موضوع بندیموببین بازم ببخشیدا اینجوری افرادی که میان تووبت راحت ترمطلبوپیدامیکنن شایدبخوان ببینن ارادوبچشون تویه سن چه مشترکاتی دارن به نظرت ازتوموضوعاتت میشه به سن خاصی رسیدخیلی درهمه گلم


آره می دونم یه اشتباهی کردم اساسی تازه سر مرتب کردنشون همه یتاریخهاشونم از دست دادم حالا کی حال داره دوباره همرو یه مدل دیگه بچینه!
مریم (مامان ثناجون)
3 تیر 92 11:53
ماشالله کلی زدم به تخته


خوب بیخود نیست که دوست نداره بهش بگید اقاجون
حالا انقدر بهش بگو اقاجون و حرصش بده تا پیر بشه
انشاالله همیشه در کنار هم به خوشی زندگی کنید..و پدرتون 100000بشه...
راستی شهرزاد جون اگه ژنتیکیه خوش به حال شما در سن 100 سالگی چه جوان چهارده ساله ایی بشی


مرسی خانومی ...آره دیگه الان هم من ۲ سالمه!
مامان سويل و اراز
5 تیر 92 19:59
ماشالله به اين بابابرگ جوون شهرزاد جون من فكر كردم برادرتون و يا شوهر خواهرتونه خوب البته كه همچين پدربزرگي از بازي كردن با همچين نوه اي خسته نميشه خدا سايشو از سرتون كم نكنه


مرسی شهره جووون
مامان سويل و اراز
5 تیر 92 20:01
به نظر من ميتونه وحيد جون صداش كنه


نه همون آقا جووون
عاطفه مامی الای
12 تیر 92 5:44
پس مسافرتی دوست عزیز خوش بگذره عسلی اذ دور میبوسمتون