آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

فایل عکسهای آتلیه

1392/6/4 2:07
نویسنده : شهرزاد
841 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی همونطور که می بینی این عکسات کار نشده هستند چون فایلشونه که از طرف عکاسی بهمون دادن  از  دو تا  عکس کار شده ای هم که بزرگ کردیم به زودی عکس می گیرم میذارم برات

این عکست رو بزرگ کردیم و من خیلییییییی دوسش دارم بغلبا اون شکمتخنده

این عکست رو هم تصمیم داریم بزرگ کنیم چون الان  تازه فهمیدیم چقدر خوشمون میاد ازش!ماچ

این عکس پایینی هم بزرگ کردیم که از تابلوش عکس می گیرم بعدا" .....دوسش دارم ولی نه به اندازه ی اولی!

بقیه ی عکسهاتم به شرح زیر:

همشووووووووونم دوست داریم و برای آلبومت چاپ خواهیم کرد

تصمیم داشتی کفشت رو بخوری و هی تو عکسها بهش نزدیک و نزدیکتر می شدی!خنده

این عکستم خیلی دوست دارم

عاشق خنده هاتم عزیز دلم  ...

عسلم... من و بابایی و البته بیشتر من ...خنثی اون روز یه اشتباهی کردیم چشمو اونم اینکه با وجود اینکه چند دست برات لباس برده بودیم ولی با همین دو دست ازت عکس گرفتیم چون دیدیم انتخاب کردن 2 تا عکس از بین عکسای رنگا رنگت  برای بزرگ کردن برامون خیلی سخت تر می شه بیچاره بابایی گفت ها! آخگفت با همه ی لباسهایی که آوردی عکس بگیریم بقیشو چاپ می کنیم برای آلبومش من گوش نکردم گفتم نمی خواد! الان پشیموووووووونمناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مسیحا
8 خرداد 92 21:56
کارنشده اینجورین کارشده چی میشین ، خیلی خوشملی عزیزم


مرسی خاله
مامان محمد پارسا
8 خرداد 92 22:58
هزار ماشالا
چه پسر نازی وچه عکسای نازی


مرسی خانومی
شهناز
9 خرداد 92 0:05
خيلي باحااااال شدن عكساااااااااش
شكمشوووووو بگووووووو


آره می خوایم بالن بذاریم واسش!!!!
آرشیدا خانم
9 خرداد 92 1:48
واسه همه پستات نظر گذاشتم آخه ندیده بودمشون عزیزم
و این پست واقعا با بقیه فرق داره و اینجا واقعا خوووووووووووووووووووووردنی شدی دووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووستتدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم یعنی دوستت دارم ماشاله هزار ماشاله به عسیس دلم


مرسی عززززززززیزم
مامان پارمیس
9 خرداد 92 3:02
قلبونـــــــــــــــــــــــــــــــــــه این

عکساتـــــــــــــــــــــــــــــــ عســــــــلی


مرسی خلنومی
فاطمه (مامان آیلین)
9 خرداد 92 9:23
عزیییییییز دلللم ... وای... یکی منو بگیره ..آراد میام گاز گازت میکنم ها این گوشتاتو ننداز بیرون من قلبم طاقت نداره ...من همین الان آراد می خوام بخدا همین الان دلم می خواست اینجا بودی من می گرفتم میچلوندمت حسابی


واویلا ......فاطمه جووون دختر خودتم به خدا کم از آراد نداره خیلی نانازه اون روز که تو لاله پارک دیدمش دلم می خواست ماچش کنم حیف که روم نشد!
♥سِـ ـتآره ے شَـ*ــب مَـכּ ♥
9 خرداد 92 13:09
واااای!!عزیزم!!!!!چه عکسایی قشنگی!بالاخره عکسای آتلیه شم اومدن!
من همون یه دختر باحال م...متاسفانه وبم خراب شدبرای همین یکی دیگه ساختماگه میشه اسمو آدرسمو عوض کنیدممنونآراد هم یه بوس مححححححکم بکن از طرف من


مرسی عزیزم چشم خانومی در اولین فرصت
نینا
9 خرداد 92 17:45
وااااایی.. چه عکساش خوشگل شدن.


مرسی نینا جووون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
10 خرداد 92 11:36
وایییییییییییییییییی چه عکسای نازی
همشون قشنگن ب نظ ر من عکس سوی از بالا ک داره میخنده خیــــــــــــــــــــــــــــلی نازه


مرسی شقایق جونم
آرشیدا خانم
10 خرداد 92 17:44
سلام هی من میام واسه پست جدید هی این عکسا رو میبینم قند تو دلم آب میشه عاشق تیپ وژست زردتم خاله جوووووووووووووووووووووووووووووووون تو بگو چطوری اون لپاتو ببووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسم


رضوان مامان رادین
10 خرداد 92 19:07
چه عکسهای قشنگی ای جونم
مامان آراد(خاطره)
11 خرداد 92 0:26
سلام شهرزاد جون
خوبی عزیزم؟آراد جونمممممممم خوبه؟
تو یه بازی وبلاگی شرکت کردم که منم از بین دوستام یکیش هم شما رو انخاب کردم...خواستی یه سر به وبلاگم بزن و شما هم شرکت کن
ممنون
آرادمو بوسسسسسسسس
راستی عکسا محشرنننننننننن


سلام خاطره جووون مرسی عزیزم آراد ما چطوره عروسی خوب بود؟در اولین فرصت چشم مرسی از لطفت
مرجان مامان آران
12 خرداد 92 0:03
اخيييييييييي كوچولوي خوش خندههههههه
چه عكساي نازييييييييييييي


مرسی مرجان جووون
مامان سويل و اراز
12 خرداد 92 1:17
به به چه عكساي قشنگي ولي فاووري من عكس سوم و هفتم بود بگم بعدا نگي نگفتي


مرسی شهره جووون
✿ ツ دخترشادツ ✿
12 خرداد 92 15:29
سلام....وبلاگ و پسرقشنگی دارید اگه باتبادل لینک موافقید بهم خبربدید خوشحال میشم


بله باعث افتخاره از نظرتونم ممنون لطف دارید
الهه
13 خرداد 92 0:29
وااای خدای من چقدر این خوشگل پسر نازه عکساش خیلی خوشگله ماشالله مامانی میتونم سوال کنم کدوم اتلیه بردین ای اقا خوشگله رو؟؟؟؟؟


مرسی الهه جوون لطف داری تو تبریز اتلیه تصویران
الهام
13 خرداد 92 11:02
الهههههههههههههههي

نازي من بخورمت با اون دندونات!!







شادی
13 خرداد 92 15:27
ای قربون اون خنده هات برم عزیزکممممممممممممممممممم


مرسی خاله
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
14 خرداد 92 20:37
سلام سلام مامانی
خوبی؟
نمیدونم قبلا آلبوم عکسای دوستای محمدارشان و دیدی یا نه؟
من میخوام از همه دوستای ارشانم ی عکس براش یادگاری بذارم ک اگر قابل بدونی میخوام عکس نینی شما هم تو دوستای ارشان باشه
اگر دوست داشتی برو ی نگاهی ب آلبوم بنداز (تو قسمت موضوعات وبلاگ هست) و اگر خواستی برام عکس 3تا عکس بفرست ک توش تغییرات نینی معلوم باشه از کوچولویی تا الان
اگر هم وقت نداشتی ک بفرستی بهم اجازه بده ک خودم از وبلاگت کپی کنم.
این آدرس ایمیل منه: hobab.topoli91@yahoo.com


آره دیدم شقایق جووون قبلا هم گفتم که دوست دارم عکس آردی رو بفرستم ولی بلد نیستم چطوری!؟ خودم ۳ تاشو انتخاب می کنم می گم خودت بیای بر داری خوبه؟
آرشیدا خانم
14 خرداد 92 23:17
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هر روز دارم سر میزنم
شهرزاد جون نگرانتم خوبید؟؟آخه تو هر روز آپ بودی یدفعه چند روزه نیستی کجایی؟اگه زودتر اومدی خبرم کن حال عزیزم خوبه؟


مرسی عزیزم که به فکرم بودی دلم برای آرشیدا جووونی تنگ شده به زودی میام دیدنش
مریم (مامان ثناجون)
15 خرداد 92 23:54
سلام شهرزاد جون خوبی
اخه چرا حرف بابای اراد را گوش نکردی و با لباسهای متنوع ازش عکس نگرفتی پشیمونی چه فایده
ولی قصه نخور همینها خیلی خیلی زیبا شدند مخصوصا اون لباس زرده خیلی بهش اومده خوردنی خاله


مرسی مریم جووونم لطف داری آره اشتباه کردم باید با لباسای دیگشم عکس می گرفتیم ازش
مریم (مامان ثناجون)
15 خرداد 92 23:55
شهرزاد جون من فکر میکنم که نمیخوای بامن دوست باشی اگه اینطوریه بگو به خدا ناراحت نمیشم


وااااااااای مریم جووون چرا این فکر رو می کنی ببخشید که نتونسته بودم بیام نظرت رو بخونم و تایید کنم به خدا الان وقت کردم ببخشید که ناراحتت کردم خانومی به زودی میام وبلاگ ثنا جووون بهت سر می زنم




مامان رايان
16 خرداد 92 16:00
سلام مامان اراد كلي غيبت برات گذاشتيم پس كجايي من هرروز ميام وب آراد جوني چندروزه نيستي ايشالا هرجاهستي خوب و خوش و سلامت باشيد
عاطفه مامان الای
18 خرداد 92 2:54
اسفند فراموش نشه ایشاللاه پسرمون چه خوردنی شده


مرسی عاطفه جوون
نازنین
23 خرداد 92 22:56
چه گل پسر نازی دارین.خدا براتون نگهش داره.
اینم ادرس وبلاگ نیکو.خوشحا میشیم به ماهم سر بزنید.

http://www.nikoo-mousavi.niniweblog.com


مرسی خانومی الان لینکتون می کنم