آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

نظرات (10)

فروشگاه نادین
6 خرداد 92 19:31
پیشاپیش از بازدید شما دوست عزیز متشکریم. فروشگاه لوازم جشن تولد نادین
نگین مامان رادین
6 خرداد 92 19:39
سلام شهرزاد جون وای که من دلم می خواد این پسمل نانازت رو قورتش بدم از طرف من ببوسش


مرسی نگین جووون لطف داری راستی آدرس وبلاگت رو نذاشته بودی منم بیام رادین جووون رو ببینم
مامان رايان
6 خرداد 92 19:46
اوخي عزيزم پسملمون اگه دخترهم ميشد باز همه براش غش و ضعف ميرفتن ماشالاااااااااااااا


مرسی خاله جوون
ناهید
6 خرداد 92 21:30
اخه این چه کاریه؟ بچه ام عقده ایی میشه.فکر میکنه دختر دوست دارین.قربون لپهای ورقلمبیده ات برم.


نه بابا بعدا" براش توضیح میدیم !
شهناز
7 خرداد 92 15:29
ووووش
آراد قزي
كفش قرمزي
تپل مپل


خاله برام خواستگار پیدا کن!
مامان پارمیس
7 خرداد 92 16:55
عزیییییییییییییییییییییییییزم

بوسسسسس حاجیه خانمم


مرسی خاله پارمیس جووونم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
7 خرداد 92 17:29
دفعه قبل خوردنی تر بود... خیلی باحاله
راستی شهرزاد جون پس میتونی 1 دخترم بیاری چون خوشگل میشه
این پسمله ک دختر کش شده...


آره بابا به نظر خودمم همینطوره چون من اصولا" با حجاب مخالفم !
خدا از دهنت بشنوه من که دوست دارم یکی دیگه هم داشته باشم هر چند دختر و پسرش فرقی نداره فقط یه مشکل خیییییییلی کوچولو وجود داره اونم باباشه که دوست نداره بیشتر از یکی!
الهام
8 خرداد 92 16:21
من جیگر این قومبولو بخورم که دختر شده!!الهههههههههههههههههی...


آرشیدا خانم
9 خرداد 92 1:42
وووووووووووووووی خدا قبون دخملمون برم
ما دخمل شهرزاد رو میخوایم یالا
ما دخمل شهرزاد رو میخوایم یالا
ما دخمل شهرزاد رو میخوایم یالا
ما دخمل شهرزاد رو میخوایم یالا


ایشالا دومین بچه !
فاطمه (مامان آیلین)
9 خرداد 92 9:30
یعنی کوفته تبریزی هم اینقد گرد و خوشمزه و تپلو نیست


مرسی خاله به من دختر میدی؟