آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

نظرات (10)

ツღ☺ღیه دختــــــــر باحالღ☻ღツ
2 خرداد 92 12:21
این عکس اولیه از چند کیلومتری گرفته شده؟!



تصمیم گرفتم عکس اولیه رو عوض کنم خدایی خیلی دوره!
شهناز
2 خرداد 92 13:03
لايك!!!


خاله پارمیدا
2 خرداد 92 21:29
عکس تاکسیه خیلی بامزه بود


اینم نانازه




مرسی خاله بیا بالا تا یه جایی برسونمت
آرشیدا خانم
3 خرداد 92 0:35
تصمیم گرفتیم دیگه نیاین پیشتون آخه بابام میگه دوستی یه طرفه فاهده ای نداله


ااا چرا خاله جووونی من که میام به آرشیدا جووونی سر می زنم حالا قهر نکن بازم میام!
مامان
3 خرداد 92 1:00
عزیزم خدا گل پسرت رو حفظ کنه

یه سوال :چه کار میکنی اینقدر شیرت ماشالله پر چربه و زیاده من شیرم بعد از 5 ماه خیلی کم شد نینیمم لاغر شده


مرسی خانومی راستش من کار خاصی نکردم از اولش چرب بود فکر کنم ژنتیکیه ولی دلستر برای زیاد شدنش خیلی موثره
مائده(ني ني بوس)
4 خرداد 92 0:38
مامان سويل و اراز
4 خرداد 92 2:03
سلام فداش بشم ارادي با قيافه ذوق كرده اينطوري به طرف شير پر چرب مامان مياد ؟


نه بابا اینجا داشت خانه گردی می کرد!
انسیه
4 خرداد 92 11:26
منم شیرم همینجری بود وهست

نینی هامون بخورن وتوپولی بشن نوش جونشونشهرزادجون پیش منم بیااپمممممممممم


آره گوشت شه به تنشون!چشم حتما"
مامان رايان
5 خرداد 92 22:34
نوش جون تك تك سلولهاي آراد جووون


مرسی عزیزم
مامان شايان و پرنيا
6 خرداد 92 13:22
اي جونم

ماشالله به آراد خوشگل


مرسی خانومی به وبلاگ شما هم سر زدم ماشالا چه دختر و پسر خوشگل و نازی دارید مخصوصا" چشمای دخترتون