آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

ماجرای فروشگاه رفاه و شما!+یعنی بازم دندون!؟+نانای نای!

1392/6/4 2:05
نویسنده : شهرزاد
442 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل من قلب

امروز رفتیم فروشگاه رفاه و شما هم طبق معمول تو سبد خرید! کلی چشم چرونی کردی و پلک نزدی ! اصلا" صدا ازت در نمی اومد آخرش دیدم چه شل و ول شدی و انگار درست و حسابی تعادل نداری! کلی تعجب کردم اومدم دیدم بللللللللللللللللللله آقا پسری که شما باشی داری هفت پادشاه و خواب می بینی! کلی قربون صدقت رفتم ! البته تو دلم! بعد بابایی مجبور شد ببلت کنه! البته می گم مجبور شد نه به خاطر اینکه دوست نداشته باشه بغلت کنه بلکه به خاطر اینکه من و بابایی هر دو  به خاطر چاق و چله بودن بیش از حد شما کمر درد گرفتیم اساسی! البته من بیشتر!نیشخندخلاصه بیهوش شده بودی در حدی که ما کل شهر و گشتیم و همه ی کارهامون رو کردیم و شما همچنان خوااااااااااب البته فکر نکنی شیر نخوردی ها! مامانی فکر همه جار و می کنه پس چی فکر کردیاز خود راضی شیر دوشیده شده در دهان کل راه مک می زدی و خوااااااااب تا اینکه رسیدیم خونه و شما بیدار شدی قبراق و سرحال ...خلاصه اینکه کار مامان در اومده و فردا یه عالمه کار دارم که  امیدوارم همکاری شما باعث بشه زودی تموم بشه از پاک کردن گوشت و مرغ بگیییییییییییییر تا سرخ کردن کدو و پاک کردن حبوبات و این حرفا آخ

راستی مامانی فکر کنم طبق معمول پای دندونی چیزی در میونه دیشب خوب نخوابیدی و یه مدلی بودی ! که تا حالا نبودی ! به قول خالت دندون عقلت لابد داره در میادخندهوالا از شما بعید نیست!

راستی عسل ...نانای داری یاد می گیری !بهت می گم نانای کن و شما یکی از دستات که دست راستت می باشد! مژهرو میاری بالا و می چرخونی خودتم با تعجب نگاش می کنی! البته همیشگی نیست! به قول مامان ناهید حافظه ی ماهی داری! البته مامان ناهید همه ی بچه ها رو می گه آخه می دونی ماهی 3 ثانیه بیشتر موضوعات یادش نمی مونه البته اگه چیزی تو زندگیش اتفاق بیفته  که لازم باشه یادش بمونه!خنده

اینم عکسات

آراد و تخت و پارک

تو عکس پایین  داری تف تف می کنی!

تو عکس پایین هم می بینی که یاد گرفتی رو زانوهات بلند بشی و من همش باید مواظب باشم یهو نیوفتی و البته رو تختی خودمون رو می بینی که به خاطر شما عوض شده!کاری که من اصلا" دوست نداشتم ولی چاره ای نداشتمافسوس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ツღ☺ღیه دختــــــــر باحالღ☻ღツ
2 خرداد 92 12:23
چشاشو نگا!!!
ناهید
2 خرداد 92 13:05
چیزی نمونده بیام و.....بخورمت عزیزم


اووووووووووووو تا شما بیای من مردی شدم واسه خودم غیر قابل خوردنم دیگه!
شهناز
2 خرداد 92 13:05
الهي قربون اون ناناي نانايت برم من
خوردنيه خاله
ووووش


خاله آیلینو رو بفرست بیاد با هم نانای کنیم
الهه
4 خرداد 92 22:32
الهی چه یا نمکه این آراد خان خدا از چشم بد نگهش داره راستی تخت پارک آرتین مام این رنگیه خاله جون خوشحال شدم از این که دیدم سلیقه هامون به هم نزدیکه


چه جالب منم خوشحال شدم که به وبلاگ آراد سر زدید