آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

آتلیه+عکسهای دیروزت

1392/6/4 2:03
نویسنده : شهرزاد
518 بازدید
اشتراک گذاری

نازگلمقلب

پسر گلم دیروز رفتیم آتلیه ازت عکس گرفتیم قربون شکل ماهت برم من که اونجا کلی خندیدی و همه ی عکسات هم خندان شد ! لازم نیست بگم که خانوم عکاس و مدیر اونجا چقدر  خوششون اومده بود از شما و تعجب کرده بودن که انقدر خندیدی راستش خودمم انقدر از تعریفهای دیگران گفتم خسته شدم! فکر می کردی اون فلشها و نورها برای بازی با شماست و با هر نور و فلشی قش قش می خندیدی  دو تا از عکسهارو انتخاب کردیم که بزرگش کنن برامون ...هر چند انتخاب از بین اون همه عکس خندان و قشنگ شما کار خیلی سختی بود چون همشون خوب افتاده بود و  دلمون می خواست همشوووووبغل بزرگ کنیم!اون وسطه هم آقای مسیول آتلیه  گیر داده بود که آراد اسم ترکیه! حالا هر چی ما می گیم اصیل فارسیه به خرجش نمی رفت خلاصه کنم برات که 1 ساعت و نیم اونجا بودیم! بعد هم رفتیم شام خونه ی مامان بزرگ تبریزیت و از اونجایی که جو آتلیه من و بابات و گرفته بود  با دوربین عمت که اونجا بود یه عالمه از خودمون و شما عکس گرفتیم! که هنوز  نریختم تو لب تاب  هر وقت ریختم برات میذارم تو وبلاگت....

راستی مامانی چند روز پیش بهت دست دسی یاد دادم خیلی دوست داشتی  همش  می خندیدی  سریع یاد گرفتی  منتها وقتی می گم آراد دس دسی کن  اکثرا" یادت میره دو تا دستت رو بهم بزنی! یه دستتو میاری سینه می زنی!خنده  یا دستاتو تو هم قفل می کنی البته  اون وسطه بعضی وقتها هم واقعا" دست دسی می کنی ولی به ندرت خیال باطل

فعلا" این عکسا رو داشته باش تا بعد

دیروز گیر داده بودی به گوشه ی فرش و هر کاری دلت خواست در اون منطقه انجام دادی خودت ببین:

آخرش هم خونه رو یه دور زدی و بعد......

همیشه راحت و آروم بخوابی قند عسلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الهه
24 اردیبهشت 92 23:04
ماشالله به این پسر ناز و خوشگل خدا براتون حفظش کنه از طرف من از اون لپای نازش یه بوس محکمی بکن مامانیش


مرسی الهه جووون
شهناز
25 اردیبهشت 92 1:12
عسل خالشه اين خمپل


بله
دختر بارانی
25 اردیبهشت 92 10:16
آخییییی!داره سعی میکنه بلندشه!خیلی پاهاش بامزن


آره همین پاهای بامزش ما رو از کت و کول انداخته !
رضوان مامان رادین
25 اردیبهشت 92 12:10
ای جون عزیزم...شهرزاد جون هر روز باید به وبلاگ آراد جونی سر بزنم وگرنه دلم واسش تنگ میشه


مرسی رضوان جووون منم اکثرا" میام با رادین جووونی سر می زنم منتها زیاد فرصت نمی کنم که نظر بدم
آرشیدا خانم
25 اردیبهشت 92 14:34
اوخی عزیزم اینقد این صحنه خوابشونو دوست دارموروجک حیلی دوست دارم زودتر عکسای آتلیه شو ببینم زودتر بذار
آرشیدا خانم
25 اردیبهشت 92 15:01
رااااااااااااااتی شهرزاد جان اگه امکان داره یه چیزایی به من کمک کن واسه غذا خودن آرشیدا و چیزایی که آراد به سن آرشیدا بود دادی بهش آخه دوست دارم به روش شما برم جلو و بلد نیستم که چکار باید بکنم
هر چی هم رفتم واسه مطالبتون اما تاریخ نزده بودی نمیدونستم چند وقته بوده آرشیدا الان 4 ماهشه مرسی


وایییییی دیروز این بلا سرم اومد ...مثلا" خواستم عنوان بندی کنم! زدم همه ی تاریخها رو خراب کردم آخرش دیدم چه بلایی سرم اومده همه شد تاریخ 24 اردیبهشت! ولی یه راهی داره فعلا" برای اینکه کارت راه بیفته برو قسمت نظرات اون مطلبی که می خوای اونحا تاریخهاش درسته ...تا ببینم کی وقت می کنم بالای هر مطلبی تاریخشو بزنم البته من وقتی آراد 4 ماهش بود هیچی جز شیر نمیدادم تا 6 ماهگی
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
25 اردیبهشت 92 19:10
آفرین گل خاله ک تو عکسا خندیدی
مامانی زودی عکساشو بذار ببینیم
قلبوووووووووووووووووووووون تو پسمل


چشم خالش به زودی
دختر بارانی
26 اردیبهشت 92 20:34
مامانی زود باش!عکسای آتلیه مو بذار!
دیر کردی!


هنوز ندادن که آخهههههههه
عاطفه مامان الای
28 اردیبهشت 92 13:05
فدات بشم اراد جون داری راه میفتی به سلامتی بیا تو وبم شهرزاد جون به نظرت احتیاج دارم یه نفر گیرمیده به پستی که الی رو با مایو گذاشتم ممنون


چشم خانمی اگه وقت کنم میام
مامان ایدین
2 خرداد 92 1:23
وایییی چه گل پسر شیرینی ماشالا


مرسی مامان آیدین الان وبلاگشو دیدم خیلی جالبه ...هم پسری جیگره هم مطالب و داستان و غیره خیلی خوشم اومد
مائده(ني ني بوس)
4 خرداد 92 0:47
عاشق اون عكسي شدم كه رو دستا و پاهاش پل زده


مرسی خاله جووونی
مامان سید عرشیا
31 مرداد 92 14:54
وای که چه قدر از پسرتون خوشم اومد.ماشالله که خیلی نازه. در ضمن قلم زیبایی دارید . آفرین به شما مامان هنرمند که همه لحظات آراد جونو براش به یادگاری میذاری. از طرف من لپاشو گاز بگیر و یه عالمه بوسش کن.


مرسی خانومی نظر لطفتونه