آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

دندون چهارم خوش اومدی!!!!! +عکسای امروزت و ملاقات نی نی وبلاگی.

1392/6/4 1:59
نویسنده : شهرزاد
1,447 بازدید
اشتراک گذاری

 گللللللللللللللللللللمبغل

بیرون اومدن چهارمین دندونت مبارکت باشهههههههههههههورا اصلا" باورم نمی شه انقدر تند تند دارن در میان !  دندون بالایی سمت چپ هنوز مطمین نیستم پیشه یا نیشه! شما هم که اصلا" اجازه نمیدی با دقت نگاه کنیم همین هم وقتی خندیدی دیدم!ماچ

جیگرم چند روز پیش یعنی روز جمعه ساعت 5 با دوستای وبلاگت قرار ملاقات گذاشته بودیم که خیلی خوب بود من چند تا دوست پیدا کردم و شما هم ....فقط شما از همشون نی نی تر بودی   می خوایم بازم این دوستی رو ادامه بدیم و با هم بریم بیرون خیلی خوبه چون من از تنهایی در میام و شما هم برای آیندت دوستای خوب خواهی داشت که یکیشونم هم اسمته یکیشون اسمش آراز و یکی دیگشون هم علی اصغر ...همشون پسر بودن مثل خودت ..مامانهاشونم خانومهای خوبی بودن و با هم راحت بودیم شما هم سوار یکی از وسایل شدی در حالیکه نمی خواستن بهت شارژ بدن برای استفاده از وسایل! چون فکر می کردن شما برای استفاده از وسایل کوچولویی و نمی تونی بشینی توشون! ولی شما ثابت کردی که مردی شدی برای خودت! ببین

البته دلیل تار شدنش اینه که تاب در حال چرخیدن بود  و تا کارش تموم شد یکی از خانم های مسدول اونجا اومد شما رو برداشت و کلی ماچت کرد و جای رژش رو روی صورتت جا گذاشت! منتظر

اینم بقیه ی عکسها

خاطره جون و آراز خوشکله(البته آراز پسر خاطره جون نیست پسر شهره جونه)


خاطره جون ...آراد خوشکله و بابای آراد خوشکله من و باباتم که می شناسی؟!

 

اینم عکس آقایون با هم

اینجا هم من بد عکس گرفتم یکی از آقایون نیفتاده ناراحت

بعد از  اینکه از دوستای جدیدمون خداحافظی کردیم من و بابات  و شما رفتیم یه گشتی تو خود فروشگاه زدیم و انقدر شما رو نگاه کردن و بهم نشون دادن و قربون صدقت رفتن که منی که اعتقاد نداشتم به چشم زدن  از ترسم اومدن خونه برات اسفند دود کردم

اینم عکسای خود خوده شما

فدای خندیدنت لپ لپه منماچ

اینم عکسای امروزت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

شهناز
9 اردیبهشت 92 1:48
مباركه مبارك
ايشالا كه همه دندوناش رو به راحتي در بيارهههههه


مرسیییییی
رضوان مامان رادین
9 اردیبهشت 92 13:33
ای مادر عزیز، تو بهترین گل واژه هستی، هستی؛ تو غزل لطیف روزگاری؛ تو دیوان محبت هایی؛ تو سرود جویباری؛ تو اقیانوس عشقی؛ تو دفتر رنج های نامکتوبی.پیشاپیش روزت مبارک


مرسی رضوان جووون روز تو هم مبارک
مسیحا
9 اردیبهشت 92 15:32
سلام ، خوشکل پسر مبارکه ، اگه خواستی منو با عنوان دنیای مسیحا لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم
عاطفه مامان الای
10 اردیبهشت 92 1:26
سلام ببخشین دیر جواب دادم من دو روز نبودم ...عکساتون رو دیدم
در ضمن شما چهرتون خیلی برای من آشنا هستش. ما منظریه کوی شهید کلانتری کوچه تالار طلاییه هستیم اونجا خونه های ایتالیایی هست ما روبه روی اونا هستیم در روزهای آتی قرار میزاریم میایم منظریه البته من خجالتی هستم اگه آقایون نباشن بهتره به وقتش بهتون اطلاع میدم


مادر شوهر من اون طرفها می شینه پشت آپارتمانهای صدف فامیلشون قلیزاد شاید اون طرفها من رو دیده باشی نمی دونم خدا رو چه دیدی شاید آشنا در اومدیم!
persian mom
10 اردیبهشت 92 2:44
تبریک واسه دندونششششششششششش
دندوناش چه رقابتی دارن با هم
جشن دندونی نمیگیری ؟


مرسی عزیزم ...آره واقعا"! مادر شوهر عزیز قراره آش درست کنه! ولی با این سرعت دندونهای آراد فکر کنم تا اون موقع همش در اومده باشه! البته جشن نمی گیرم
ناهید
10 اردیبهشت 92 13:27
اخه من قربون اون وایسادنت برم.مگه نگفتم تو اراد ۷ ماهه از تبریزی عزیزم باید از حالا وایسی؟؟؟میکشم و میخورمت خام خام!


نانا دارم آماده می شم زودتر برم نون بگیرم
نينا
10 اردیبهشت 92 18:37
چه مادر و پسر نازي...


لطف داری نینا جووون
مرجان مامان آران
10 اردیبهشت 92 20:38
خداوند از عشقش در قلب
از مهرش در چشم و از لطفش در روح زن دمديد
تا دنيا رو از عشق و مهر و لطافت پر كند
زيبا ترين مخلوق خدا روزت مبارك


مرسی مرجان جووون روز شما هم مبارک
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
11 اردیبهشت 92 15:00
ای جانم چه نینی های نازی

بوس واسه آرادم...

دندون جدید مبارک خاله جون

روزت مبارک مامان جونی




مرسی شقایق جوووون روز شما هم مبارک

مامان رايان
11 اردیبهشت 92 15:34
الهيييييي آراد جونم ماشالاااااا بهش. بوس از طرف من و رايان


مرسی خالش
مامان علی
11 اردیبهشت 92 16:21
سلام شهرزادجون روزت مبارک


مرسی عزیزم روز شما هم مبارک
شادی
21 اردیبهشت 92 15:22
ای جون دلم ضعف رفت که