آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

دندون سوم خوش اومدی..

1392/6/4 1:58
نویسنده : شهرزاد
736 بازدید
اشتراک گذاری

هوراااااااا مامانی سومین دندونت هم در اومده...الان که بیتابی می کردی و گاز گازم می کردی حس کردم یه چیز تیزی از لثه ی بالاییت داره گازم می گیره بللللللللللللله دندون سومت در اومده اونم نه دندون جلویی بلکه بغل جلویی اسمش دندون (پیش) هستش  تازه دندون چهارمیت هم داره در میاد منتها  لثت در حال باز شدنه هنوز و بیرون نیومده مامانی بمیرم برات که مورد حمله ی همه یدندونهای بد جنست قرار گرفتی آخه خبر نداری که دندونهای پیش پایینیت هم دیده می شن در زیر لثه الهی فدات بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله پارمیدا
5 اردیبهشت 92 23:40
مرسی


خواهش خانومی
persian mom
6 اردیبهشت 92 3:07
مبارک باشههههههههه
پس واسه همین با سشوار میخوابه. حریره بادوم بده دندوناش محکم میشه .
..
یهو همه چی داری بهش میدی؟ معدش درد نیادد


حریره بادوم که نمی خوره کلا" به غذاهای خودش علاقه ای نداره غذاهای ما رو دوست داره که میکس نشده باشه و با دست له کنم بدم بهش ...آره دیگه زدم به سیم آخر تا حالا که معدش خوبه تا ببینیم چی می شه!
شهناز
6 اردیبهشت 92 3:55
ماشالا ماشالا بهش باشه
تبريك
ديگه بايد آش دندوني بپزي ها


بیخیال بابا
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
6 اردیبهشت 92 11:14
مبارکت باشهههههههههه دندونات


خاله یه دایناسوری شدم واسه خودم!
مامي رايان
6 اردیبهشت 92 14:13
سلام شهرزاد جون ماشالا من خيلييييي آراد جونو دوس دارم خدابرات نگهش داره هزارسال . ممنونم از اينكه به وبلاگم مياي منم روزانه اينجا سر ميزنم خيلي مامان خوش سليقه و خوش نويسي هستي. ماشالاااااا به آراد جونم


مرسی خانومیییییییییی لطف داری
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
7 اردیبهشت 92 17:24
مبارکه عسلی خاله


مرسی خاله
persian mom
7 اردیبهشت 92 18:50
منم امروز کارِ تورو کردم..اخه سوپ نمیخوره.. کباب تابه ای با کوجه و برنج بهش دادم خورد .. با اینکه خوب له نکرده بودم.. چرا این مدلین اینا



خوب کاری کردی این قسقلیها خیلی با هوشن فکر کنم می فهمن غذاهای ما خوشمزه تره!
lمرضیه
7 اردیبهشت 92 20:44
مبارکت باشه گلللللللللل پسر...
شهرزاد جون اسم کرم پایی که دکتر واسه پای آراد داده بود چیه؟[h


مرسی مرضیه جون
2 تا داده بود و گفته بود با هم باید ترکیب بشه و هر 12 ساعت زده بشه گفته بود سوختگیش از قارچه اسم یکیش
هیدروکورتیزون و یکی دیگش کلوتریمازول بهسا یه شربت هم داده بود اگه خواستی اسم اونم می گم
مریم (مامان ثناجون)
8 اردیبهشت 92 0:21
مبارکت باشه تپل مپل دلم برات ضعف رفت
تو هم مثل من زدی به سیم اخر


آره دیگه چیکار کنیم
عاطفه مامان الای
8 اردیبهشت 92 2:59
سلام خانمی از طریق خاطره جون با شما آشنا شدم منم از خودتونم تبریز ساکن منظریه شما کجا تشریف دارین قرار بود منم بیام ولی نشد سالگرد فوت مامانم بود تشد خوشحال شدم تو وبلاگ خاطره جون دیدمتون منتظر شما هستم تو وبلاگم یه وبلاگ دیگه هم دارم سر بزنین شب خوش www.elay-jj.niniweblog.com www.elana.niniweblog.com