آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

بزن قدش.....سرلاک خوردی!

1392/6/4 1:58
نویسنده : شهرزاد
849 بازدید
اشتراک گذاری

خوشمل مامانیقلب

دیشب بالاخره یکم سرلاک برنج خوردی  اندازه ی 1 قاشق غذا خوری برات درست کردم با هر چقدر آب که خودم صلاح دونسته بودم! آخه رو خود سرلاک نوشته 9 تا قاشق غذا خوری سرلاک با 150 سی سی آب!!!!!!!!! خوب منم دفعه ی پیش همونطوری درست کردم و شما لب نزدی و همش رفت تو سطل! چه کاریه آدم اون همه درست کنه! برای همین به توصیه ی خالت کم درست کردم و  حواست رو موقع خوردن به سی دیت پرت کردم تا همش رو خوردی  بالا هم نیاوردی! امروز  صبح هم بیسکوییت با شیر رو با کلی زور و دیدن سی دیه با نی نی خوردی 

راستی عسل مامان ناهید می گفت امروز صبح اراک زلزله اومده! باورت می شه! اراک ! امن ترین شهر از نظر زلزلس منم سریع رفتم  تو سایت زلزله نگاری دیدم 4/9 ریشتر گلشهر اصفهان ساعت 7:38 دقیقه اومده که چون عمقش زیاد بوده به اراک هم رسیده بهر حال مامان ناهیدت سریع رفته بوده زیر میز و بعد از زلزله متوجه شده که به عنوان عزیز ترین چیز  بافتنی که داره می بافه رو با خودش برده زیر میز که آسیب نبینه!!!!!!سبز خلاصه کلی با مامان ناهیدت خندیدیم !

عسلی شما دیروز یک کار جدید یاد گرفتی و باید بهت بگم  خیلی باهوشی چون تا یادت دادم یاد گرفتی  بهت یاد دادم که هر وقت دستم رو می گیرم جلوی صورتت و می گم بزن قدش سریع دستت رو میاری روبروی دستم می گیری و کلی هم می خندی و چشماتو می بندی! تا من بزنم کف دستت ! چشماتو می بندی چون می ترسی! آخه ترس داره جیگرم!ماچماچپسرم عمت چند روز پیش برات اینو خریده

توش یه آدمک و یک پازل و یه سی دی انیمیشن و یک سری بر چسب مثل بابا بزرگ خوش اومدی یا تولدت میارک و این چیزا بود که به جای اسلحه  این یاروی می گیره دستش حالت پلاکارد داره  یه چیزایی هم بود که بعدا" که بزرگ شدی مثل لوگو باید وصل کنی بهم اینم می شه جامدادی

دستش درد نکنهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رضوان مامان رادین
4 اردیبهشت 92 18:46
آراد خاله بزن قدشششششششششای بابا اراک دیگه چرا زلزله اومده...ما فردا میخواییم بریم اراک...خدا به دادمون برسه


خود اراک نبوده نگران نباش رضوان جووون اراک امنه امن
persian mom
4 اردیبهشت 92 19:57
عزیزم سرلاک روش نوشته اول که میخوای شروع کنی 1 قاشق سرلاک با 4.5 قاشق اب..هر روز 1 قاشق اضافه میکنی تا به 9 قاشق برسه... پسرتم خیلی شیرین و نازه خدا نگهش داره.. خوشششششششگله

اا واقعا"!؟ نمی دونم چرا من ندیدم! همون اول یه عالمه درست کردم دادم سطل آشغال خورد!
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
5 اردیبهشت 92 11:38
ای وَل آراد، بزن قدش و همه غذاهاتو خوب بخور ک این یکی از بزرگترین آرزوهای ماماناست قلبونت بلم من (انشالا ک دیگه هیچ جا زلزله نیاد) دست عمه هم درد نکنه با این هدیه خوشمل
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
5 اردیبهشت 92 11:39
شهرزاد جون منم همون دفعه اول 9 قاشق درست کردم و همشو ریختم دور... خخخخخخخخخخخخخخ
در صورتی ک باید کم کم درست میکردیم. ههههههههههه


آره شقایق جووون از ذوقمون ببین چه کارا که نمی کنیم