آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

عکسهای امروزت

1392/6/4 1:57
نویسنده : شهرزاد
730 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلم

امروز رفته بودیم خونه ی مامان بزرگ تبریزیت و شما  همش در حال حرکت بودی و دل همه رو آب می کردی خودت ببین

فدای اون پاهای کپلت بشم من عسسسسسسسسسل

اینجا هم بهت جایزه هندونه دادیم که حسابی دوست داشتی توی توریت گذاشتم و شما به راحتی خوردی خیلی وسیله ی با حالیه فکر نمی کردم به این خوبی  و کارامدی باشد!

اینم عکس این وسیله ی خوب(آخری سمت راست)


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

شهناز
3 اردیبهشت 92 10:45
عزيزم
خمپلم
پسرمون زبلهههههه
آقااااست


بله پس چیییییییی
مامان آراد(خاطره)
3 اردیبهشت 92 13:19
سلام خانومی...مرسی که جواب دادی... فکر کنم با شوهر هامون بیایم راحتتر باشیم...جمعه خوبه؟شهر بازی لاله پارک؟ نظرتو بهم بگو
مامان آراد(خاطره)
3 اردیبهشت 92 14:47
سلام شهرزاد جون. جمعه .شهربازی لاله پارک.. اگه موافقی بهم خبر بده
رضوان مامان رادین
3 اردیبهشت 92 15:18
چه جالب چه وسیله با نمکیه؟یعنی هندواه را گذاشتید توش و آرادی خورد؟


آره خیلی خوبه چون هنوز نمی تونه بجوه و تیکه های بزرگ میوه ها رو می خوره ممکنه خفه بشه هر میوه ای رو میذارم تو این میدم دستش خودش انقد مک می زنه و گاز گازش می کنه که از توریش میوه میاد تو دهنش و می خوره تا حالا موز و هندوانه رو امتحان کردم حالا امروز سیب رو هم میذارم توش
انسیه
3 اردیبهشت 92 22:05
سلام شهرزادجون لینگت کردم بااجازه شمام بلینکم لطفابهم سربزن منتظرماردپابذاری اومدی


مرسی خانومی ...چشم
انسیه
3 اردیبهشت 92 22:06
چه بامزه چهاردستوپامیره تازه راه افتاده


آره خالش تازه کاره
مامان آراد(خاطره)
4 اردیبهشت 92 0:39
سلام خانومی...قرارمون جمعه ساعت 5 شهربازی هتل لاله...
انسیه
4 اردیبهشت 92 15:25
مامانی ارادی نیومدی پیشمون
انسیه
4 اردیبهشت 92 15:26
ببین نیومدی وبم نمیدونی من مامان امیرعلی ام به اسم انسیه لینکم کردی شهرزادجونبه اسم امیرعلی ومامان انسیه لینکم کن باشه


نه انسیه جووون باور کن اومدم الان اسمت رو عوض می کنم
خاله مزگان(مامان گلبرگ)
6 اردیبهشت 92 11:11
ماشااله. بالاخره چاردست و پا هم رفتی
مامانی اسفند یادت نره هاااااا


مرسی خاله مژگان
مریم (مامان ثناجون)
8 اردیبهشت 92 0:30
وای چه وسیله جالبیه..دقیقا اسمش چیه ،از کجا باید خرید ،برای دخمل من که هنوز دندون نداره و یکسالشه خوبه یا نه تا چه سنی میتونند استفاده کنندقیمتش چنده..
واییییییی چقدر سوال پرسیدم

نوش جونت اون هندوانه عزیزم


والا اسمش رو نمی دونم از بهار تهران خریدم رفتی بگو توریه میوه خوری!
فکر کنم تا وقتی که نتونن بجون بشه ازش استفاده کرد راستش قیمتش هم نمی دونم!