آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

امروز ما...

1392/6/4 1:56
نویسنده : شهرزاد
736 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگلم

دیشب برده بودمت تو اتاق برای اجرای پروسه ی خواب! می گم پروسه چون جدیدا" به خاطر دندونت مک نمی زنی که خوابت ببره! همش با شیطنت گاز می گیری(همونطور که قبلا" گفتم) و نگاه می کنی به  صورتم ببینی چه عکس العملی نشون میدم! ابرومنه بدبختم که شنیدم نباید کاری کرد فقط نگاهت می کنم و یه ماچ گنده از لپای آویزونت! ماچخلاصه در کش و قوس شیطنتهای شما و آه از نهاد من بلند شدن بودیم  که شما هیجان زده شدی و سینه خیز و چهار دست و پا بهم نزدیک شدی الهی فدات بشم که بالاخره تونستی به جلو حرکت کنی  هر چند بعدش که بهم رسیدی هیجانت رفت بالا و دوباره به سمت عقب شروع به حرکت کردی  کلی هم جیغ زدی که چرا من دارم ازت دور میشم!تا جایی که پات از تخت آویزون شد و بابات نجاتت داد  اینم عکسای امروزت

داشتم اتاقمون رو گردگیری می کردم که دیدم تشریف آوردی منتها گیر کردی و از در نمی تونستی بیای تو و ناراحت بودی

نمای نزدیک

نمای نزدیکتر!نیشخند

اینجا هم طبق معمول خودتو لوس کردی و سرتو تکیه دادی!

پاهای خوشگل و توپولت تازه به زمین می رسن و شما به حالت نوک پا نوک پا راه می بری رورویکت رو و این به خاطر کوتاهی قد شما نیست بلکه رورویکت کم میاد پایین


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان دوقلوها
26 فروردین 92 16:08
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا و ثنا زنگیان به همراه پسر عمه شون سید محمد رضا غفاری توی جشنواره آتلیه سها شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیان و بهشون رای و امتیاز 5 رو بدین
ناهید
27 فروردین 92 11:47
قربون اون پاهای کوچولو و تپلت برم.یکروزی با اون پاها باید به استقلال گل بزنی!


پرسپولیس سروره
مامان آراد(خاطره)
27 فروردین 92 12:20
جونمممممممممممممم...بخورم من این پسر ناز لپ آویزونو...
شهرزاد چون چرا پروژه رو نوشتی پروسه؟
حرف ژ با گرفتن shift و حرف ز نوشته میشه...
البته ببخشید که فضولی کردماااااااااا...
بوس از روی ماه آراد جون

مرسی خاله
نه بابا واقعا" منظورم پروسه بود خاطره جوون یعنی مراحل دیگه .
مرضیه
27 فروردین 92 13:19
آفرین به این گل پسرمون
شهرزاد جون شرمنده مارک شیر دوشت چیه؟ برقی یا دستی؟
من باید از شنبه برم سرکار و مجبورم شیرمو بدوشم. مرسی خانمی.
ببخشید که اینجا سوالمو پرسیدم


خواهش خانومی مارکش chioco تقلبیه chicco در کل اون زمان که می خریدیم چیکو پیدا نکردیم ولی من از این تقلبیشم خیلی راضیم دستیه می گن شیر دوش برقی می گن خوب نیست چون از عمق نمی دوشه
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
27 فروردین 92 15:17
سلام دوست جونی...
خوبی؟ میگم شما قسمت دوستای محمد ارشانو دیدی؟
اگر وقت کردی 1 سر برو و اگر دوست داشتی 3تا عکس نازدونه رو برام بفرست...
آخه ارشان خیلی دوست داره عکس دوستاشو داشته باشه واسه یادگاری
ممنون
(فقط 1 چیزی: عکس دوستای ارشان یه طوریه ک باید تو 3 تا عکس از کوچیکی باشه تا الان و تغییرات نینی توش معلوم باشه...)

چشم شقایق جووون در اولین فرصت فقط چطوری بفرستم؟
شهناز
27 فروردین 92 15:37
خوردني شده پسملمون
وبلاگ آيلين رو آپديت كردم يه سر بزن


ok
مامان آراد(خاطره)
28 فروردین 92 19:38
آره عزیزم بعد از اینکه کامنت و تایید کردم 2 زاریم افتاد که منظورت همون پروسه بود


خاله مزگان(مامان گلبرگ)
6 اردیبهشت 92 11:09
قربووووون اون پاهای کپلت برممممم


خدا نکنه خاله