آرادآراد، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

آراد ...فرشته ی زیبا

پای دندان سومی در میان است!.+عکسای جدیدت

1392/6/4 1:56
نویسنده : شهرزاد
595 بازدید
اشتراک گذاری

گل من این روزا فقط گاز می گیری و من وقتی می خوام بهت شیر بدم کلی به خدا التماس می کنم که خدا جووون   مرگ من به دلش بنداز این دفعه رو گاز نگیره! وقتی هم گاز می گیری هیچی بهت نمی گم و اجازه میدم درد لثتو  سر من خالی کنی شاید یکم از دردش کم بشه دندونهای پایینیت که کامل در اومدن و فکر کنم دندون بالاییت داره اذیتت می کنه  خدا رو شکر که اهل گریه نیستی و فقط گاز می گیر ی  امیدوارم زودی در بیاد راحت بشی مامانی  از غذای کمکی خبری نیست هنوز! با اینکه 6 ماهت تموم شده ولی  حریره  بادوم رو فقط بار اول دوست داشتی  سوپ رو که همون بار اول هم دوست نداشتی فرنی هم همینطور فقط سیب  و لیمو شیرین و شیر من ...چون شیرم دوباره خوب شد و شیر خشک دیگه نمیدم بهت  البته 1 بار تو روز به خودم استراحت میدم و بهت میدمش ...خیلی خیلی اشتهات زیاد شده و دقیقا" هر 45 دقیقه 1 بار  شیر می خوری  هر 3 ساعت 1 بار هم می خوابی و 45 دقیقه بعد برای شیر بیدار می شی  وسط روز هم یه 3 ساعتی پشت سر هم می خوابی البته تو خواب شیر می خوری برای شب هم  150 سی سی شیر می خوری و بقیشو از سینم می خوری تا بخوابی ....

عکسای جدیدت رو ببین عسلم

جدیدا" من و که می بینی سرتو کج می کنی یا میذاری زمین نگام می کنی یا مثل این عکس به دیوار تکیه میدی  اون موقعس که می خوام بخورمتتتتتتتتت

یا دلبری نگام می کنی و خودتو برام لوس می کنی

عاشق هویجی مثلا" میدم لثه هاتو بخارونی  بعد میام می بینم مقادیریش نا پدید شده! یکیشم به صورتت چسبیده

 

 



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم (مامان ثناجون)
26 فروردین 92 0:53
نوش جونت عزیزم
شهرزاد جون هویچ خیلی خوبه ولی من از یکی از دوستان شنیدم که می گفت هویچ را پوست نگیرید بدهید به بچه چون اسید زیادی داره...حالا باز هم خودت بپرس...
وای الهی چقدر نازه این پسملی...


ااا واقعا" ؟ نمی دونستم تازه امروز بهش آب هویج هم دادم! خدا به دادم برسه پس تا شب!
ناهید
26 فروردین 92 11:03
ای بابا اراد عجب خمپلی شده.بذار بیام کباب کنیم و با نون و ریخون بزنیم به بدن!اخی!


نه من ریحوون دوست ندارم!! با جعفری چطوره!!!
مامان ماهیار
26 فروردین 92 11:27
مبارک باشه دندون سومی
بخورم لپات


مرسی خانومی ...هنوز که در نیومده دعا کن زودی در بیاد از دست گاز گرفتناش نجات پیدا کنم!
رضوان مامان رادین
26 فروردین 92 12:10
ای جونمممممممممممم


مرسی خاله
مرضیه
26 فروردین 92 12:59
سلام شهرزاد جون. من مامان آنیسا از بچه های کلوپم.
من عاشق وبلاگ آراد جونم و شاید باورت نشه ولی هر روز بهش سر میزنم.
ماشااله به ارادت برای نوشتن مطالب.
این برام سواله که چرا با شیشه به آراد شیر میدی.

ماشااله به این گل پسر.


سلام مرضیه جوون مرسی عزیزم که هر روز به ما سر می زنی شبها شیرمو می دوشم برای همین بهش با شیشه میدم از اول که به دنیا اومد این کار رو می کردم که تا صبح بیدار نشه و بذاره بخوابیم دیدم خوب جواب داد برای همین هنوز هم شبا می دوشم براش ولی بقیه ی روز رو با سینه بهش میدم
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
26 فروردین 92 15:16
بخولمت خاله
قلبون اون چشمای خوشلت بلم من
بوس بوس گل پسر


مرسی خالههه چشمات خوشگل می بینه
زهرا(ترنم عشق}
29 فروردین 92 10:47
جیگرتو کپل من
این طوری نگاه نکن دل مارو اب میکنی با اون لپات
شهرزاد جون یه گاز گنده از اون لپاش بگیر از طرف من


حتما"